کد خبر: ۸۱۴۲۸۱
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۶
تعداد بازدید: ۳۹۶
ستاره جوان سرخ‌پوشان پایتخت استوری معناداری در صفحۀ اینستاگرام خود منتشر کرد.
کری بی‌سابقه پدیده حاشیه‌ساز پرسپولیس برای تیم‌های مدعی ایران!+عکسبه گزارش خبرداغ ، تیم فوتبال پرسپولیس چندی پیش سومین قهرمانی پیاپی خود در لیگ برتر را جشن گرفت.

شاگردان برانکو هنوز در فضای شادمانی پس از  قهرمانی لیگ هستند تا جایی که ستاره‌های این تیم هر روزه عکس‌هایی از خود به همراه افتخارات سه سال اخیرشان در فضای مجازی منتشر می‌کنند.

قرمزهای پایتخت فردا در دیداری حساس از نیمه‌نهایی جام حذفی، مقابل سپاهان قرار می‌گیرند و در صورت پیروزی در این بازی، راه خود را برای کسب جامی دیگر در ایران هموار خواهند کرد.
 

محمد امین اسدی، پدیده سرخ‌پوشان که ماه‌ها پیش در جریان اردوی تیم امید ایران حاشیه‌ساز شده بود در آستانۀ این مسابقه، استوری معناداری در اینستاگرام خود منتشر کرد و  برای تیم‌های مدعی ایران کُری بی‌سابقه‌ای خواند!

 

جام نیوز

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: