کد خبر: ۸۱۴۲۷۶
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۵
تعداد بازدید: ۵۱۳
تی‌تی‌ها روی به انتخاب سرمربی ایرانی آورده‌اند.
مربی محبوب پرسپولیس روی نیمکت تراکتورسازیبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز، افشین قطبی یکی از مربیان با دانش فوتبال ایران در سطح جهان است که پس از یک نیم فصل تقریبا موفق با فولاد از این تیم جدا شد و حالا شنیده شده در تیررس مدیران تراکتور قرار گرفته است.

 

با وجود اینکه زنوزی اعلام کرده مربی بعدی تیم خارجی خواهد بود، گفته شده برخی از اعضای هیئت مدیره موافق سپردن هدایت تیم به یک مربی ایرانی مانند دایی یا قطبی هستند. خبرهای رسیده از تبریز حکایت از آن دارد که الیاسی (رییس هیئت مدیره) مستقیما با خود قطبی مذاکره کرده است و پیشرفت خوبی نیز در باب همکاری صورت گرفته است . در همین موضوع قرار است در جلسه این هفته مدیران باشگاه درخصوص امپراتور تصمیم‌گیری شود.

 

 شنیده می‌شود محمدرضا زنوزی، مالک باشگاه تراکتورسازی با دو گزینه خارجی برای هدایت تیمش هم صحبت کرده است، اما تصمیم‌گیری نهایی در این خصوص به روزهای آینده موکول شده است. دو مربی جوان که اهل کشور ترکیه هستند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: