کد خبر: ۸۱۴۱۹۸
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۰
تعداد بازدید: ۳۹۴
نماینده مردم فومن و شفت در مجلس از گرانی های اخیر کشور انتقاد کرد.
نماینده مجلس: مردم توان خرید نان را هم ندارندبه گزارش خبرداغ به نقل از خانه ملت: محمدمهدی افتخاری در نشست علنی امروز (یکشنبه، 5 خردادماه) مجلس شورای اسلامی، با اشاره به شعار سال، گفت: با وجود اینکه سال 98 از سوی مقام معظم رهبری سال رونق تولید نامگذاری شد و تصویب شرایط اخذ تسهیلات و رفع موانع تولید، همچنان شاهد هستیم که بانک ها با موانع متعددی دریافت تسهیلات را برای متقاضیان غیرممکن کرده اند.

نماینده مردم فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در حالی که خداوند دغدغه آب کشاورزی را امسال برطرف کرده است اما در این حوزه دغدغه هایی چون بیمه کشاورزی، واردات برنج و معیشت کشاورزان وجود دارد، در حال حاضر مردم توان خرید نان را هم ندارند.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی ضمن تقاضا برای حل مسئله قیر، گفت: اگر مسئله قیر حل نشود پروژه های کشور نیمه تمام باقی می ماند.

وی اظهار داشت: پسماندهای پتروشیمی های جنوب کشور در استان گیلان دفع می شود باید برای حل این موضوع اقدام لازم صورت گیرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: