کد خبر: ۸۱۳۹۹۳
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۸
تعداد بازدید: ۳۴۰
باشگاه پرسپولیس به شایعات جدایی ستاره خود پاسخ داده است.
واکنش باشگاه پرسپولیس به جدایی علیرضا بیرانوندبه گزارش خبرداغ ، علیرضا بیرانوند گلر شماره یک تیم ملی ایران و باشگاه پرسپولیس از محبوبیت فراوانی نزد هواداران تیم برخوردار است و با توجه به نقش کلیدی که در ترکیب دارد جدایی او پرسپولیسی‌ها را نگران خواهد کرد.

 

در روزهای اخیر شایعات فراوانی مبنی بر جدایی علی بیرو و لژیونر شدنش در فصل آینده شنیده شد که با سکوت بیرانوند و تمایل خود او برای ادامه فوتبالش در یک لیگ خارجی سرخ‌پوشان بیم جدایی او را از ترکیب داشتند اما باشگاه پرسپولیس اعلام کرده ستاره خط دروازه تیمش هیچ پیشنهادی ندارد!

 

در واقع ایرج عرب تایید کرد تاکنون پیشنهادی از سوی هیچ تیمی برای خرید بیرانوند به دست باشگاه نرسیده است. مدیرعامل پرسپولیس اظهار داشت هر تیمی که خواهان علیرضا باشد باید ابتدا با باشگاه مذاکره کند زیرا علیرضا قراردادی 3 ساله با پرسولیس دارد.

 جام نیوز

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: