کد خبر: ۸۱۳۸۷۶
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۳
تعداد بازدید: ۳۹۶
در آستانه دیدار پرسپولیس و سپاهان یک میهمان ویژه این تقابل حساس را از نزدیک نظاره خواهد کرد.
خبر خوش برای ستاره‌های پرسپولیس و سپاهان در آستانه دیدار حساسبه گزارش خبرداغ ، بدون شک حساس‌ترین اتفاق فوتبالیِ کشورمان در چند روز آینده تقابل بسیار حساس و دیدنی سپاهان اصفهان و پرسپولیس تهران در مرحلۀ نیمه‌نهایی جام حذفی می‌باشد. این دیدار برای هر دو تیم جدا از جنبۀ حیثیتی، حساسیتی خاص را در بر دارد.

 

اما در آستانۀ این دیدار خبر خوش و روحیه‌ بخش به بازیکنان دو تیم این است که مارک ویلموتس، سرمربی بلژیکی تیم ملی ایران که روز گذشته رسماً هدایت یوزها را برعهده گرفت میهمان ویژۀ این دیدار خواهد بود و تقابل دو تیم را از نزدیک تماشا خواهد کرد. حضور سرمربی تیم ملی می‌تواند انگیزه‌ای صدچندان به ستاره‌های هر دو تیم بدهد تا با درخشش در این بازی تصویری خوب از خود را در ذهن ویلموتس برای حضور در تیم ملی نقش بسازند.

جام نیوز

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: