کد خبر: ۸۱۳۷۸۸
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۳:۰۰
تعداد بازدید: ۳۳۶
مدیران استقلال تصمیمی عجیب و بحث‌برانگیز را برای نقل‌وانتقالات اتخاذ کردند.
خودزنی به سبک استقلال؛ سقف قرارداد؟! تصمیم عجیب و بحث‌ برانگیز برای نقل‌وانتقالاتبه گزارش خبرداغ ، در شرایطی که می‌توان نقل‌وانتقالات تابستانی را مهم‌ترین مقطع زمانی برای موفقیت یک تیم دانست مسئولان استقلال تهران اقدام به اتخاذ تصمیمی عجیب و بحث‌برانگیز کرده‌اند. تیم‌های قدرتمند و مدعی حال حاضر فوتبال ایران با خریدهای نجومی و میلیاردی خود به تقویت هرچه بیشتر تیم‌های تحت هدایت‌شان می‌پردازند اما مدیران تراز اول آبی‌ها برای ثبت قرارداد با بازیکنان خود سقف قرارداد تعیین کردند.

 

باشگاه استقلال لحظاتی پیش اعلام داشت در این فصل از رقابت‌ها به هیچ‌کدام از بازیکنان خود مبلغی بالاتر از 1/5میلیارد تومان نخواهد داد و این رقم راسقف قرارداد با بازیکنانش اعلام کرد. این تصمیم با توجه با ارقام نجومی فعلی مطمئناً باعث جدایی و یا دلخوری چندین ستارۀ این تیم خواهد شد و یک خودزنیِ بزرگ به حساب می‌آید.

جام نیوز

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: