کد خبر: ۸۱۳۶۹۹
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۳
تعداد بازدید: ۲۴۷
قلک پس انداز مشکی رنگ بانک ملی ایران که روزی به نماد پس انداز در سراسر کشور تبدیل شده بود و کمتر خانواده ایرانی بود که یکی از آن را در خانه اش نداشته باشد، این روزها با شکلی تغییر یافته، در حال نفوذ در میان مخاطبان این بانک است.
تکرار تجربه موفق «قلک پس انداز» در کانون جوانه های بانک ملی ایران

به گزارش خبرداغ به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، کانون جوانه ها به عنوان دستاوردی کم نظیر در حوزه آموزش بانکداری و مفاهیم اقتصادی به کودکان و نوجوانان، به خوبی جای خود را میان مشتریان بانک ملی ایران باز کرده است.

این کانون که در سال 1392 تاسیس شد، با استفاده از ابزارهای متنوع و متعدد از جمله بازی، داستان، مسابقه و جشنواره تا کنون توانسته بیش از یک میلیون و 670 هزار نفر را به خود جذب کند.

این کانون فعالیت های خود را توسعه داده و تا کنون سه عنوان کتاب با هدف آموزش مفاهیمی چون پس انداز، برنامه ریزی مالی، اولویت در خرید، اهمیت و نقش حساب های قرض الحسنه و  نیز بانکداری الکترونیک منتشر کرده است.

ارائه تسهیلات با انجام بازی های سرگرم کننده به مخاطبان کودک و نوجوان و نیز ایجاد یک شعبه در شهر مشاغل کاربازیا که اعضای کانون را از نزدیک با کارکردها و فعالیت های بانک و کارکنان آن آشنا می کند، جزو اقداماتی محسوب می شود که به خوبی مورد استقبال خانواده ها و نیز اعضای کانون قرار گرفته است.

ایده به روزرسانی «قلک های پس انداز» که یک ابزار قدیمی مالی و پرکاربرد و پرطرفدار در میان کودکان سال های پیش بود، به ایجاد و راه اندازی کانون جوانه های بانک ملی ایران منجر شد که اکنون خود رکنی از فعالیت های بانک است.

این روند با توسعه بیشتر فعالیت های کانون ادامه خواهد یافت و در آینده، فعالیت های تازه تری در آن نمایان خواهد شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: