کد خبر: ۸۱۳۵۹۸
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۸
تعداد بازدید: ۴۵۸
سوپراستار سرخ‌ها به شایعات خروجش از پرسپولیس واکنش نشان داد.
واکنش مشکوک و معنادار سوپراستار پرسپولیس به شایعات جدایی‌اش از سرخ‌هابه گزارش خبرداغ ، پس از درخشش چشمگیر مهدی ترابی در نیم فصل دوم لیگ برتر و عملرد بسیار خوب او در پرسپولیس که به قهرمانی این تیم در لیگ برتر منجر شد، تیم‌های اروپایی زیادی خواهان جذب این ستاره شدند و بازار شایعات درباره خروج او از پرسپولیس بیش از پیش داغ شده است.

 

در همین خصوص مهدی ترابی به این شایعات واکنش نشان داد و در جدیدترین اظهار نظرش گفت:

قرارداد من با پرسپولیس دو سال و نیمه است و می‌خواهم سال‌ها اینجا بمانم؛ چراکه از بازی در پرسپولیس لذت می‌برم و از آنجایی که این تیم را از بچگی دوست داشتم با قلبم پرسپولیس را انتخاب کردم و دلیلی ندارد که در این شرایط بخواهم به تیم‌های دیگر فکر کنم.


اما سوپر استار سرخ‌ها در ادامه گفت:

البته آرزوی هر بازیکنی، بازی کردن در سطح اول اروپاست؛ چراکه این مسئله افتخاری برای باشگاه پرسپولیس، هواداران و خود بازیکن است.

 جام نیوز

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: