کد خبر: ۸۱۳۵۵۸
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۶
تعداد بازدید: ۷۲۲
ستاره ارزشمند استقلالی‌ها شاید فصل بعد پیراهن تیم دیگری را بپوشد.
شوک به استقلال؛ آیاندا پاتوسی در مسیر جدایی از آبی‌ها قرار گرفت!به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز، باشگاه استقلال با نظر مستقیم وینفرید شفر، آیاندا پاتوسی ستاره آفریقایی را به خدمت گرفت. پاتوسی خیلی زود با گل‌ها و پاس‌گل‌های خود در استقلال محبوب سکوها شد و حالا یکی از مهره‌های کلیدی تیم برای فصل آینده محسوب می‌شود.

 

اما این بازیکن تکنیکی که با قراردادی قرضی راهی ایران شده است با وجود وعده مدیران تیم مبنی بر تمدید قراردادش هنوز پیشنهادی دریافت نکرده است و تعلل آبی‌ها شماره 5 استقلال را در مسیر خروج از تیم قرار داده است. پاتوسی پس از پایان بازی با العین اظهار داشت:

 

 نیاز به کمی استراحت دارم و بعد از آن در خصوص فصل جدید تصمیم‌گیری خواهم کرد. نمی‌دانم کجا به فوتبالم ادامه می‌دهم و هنوز به آن فکر نکرده‌ام. باید مدتی را دور از دنیای فوتبال باشم.  باشگاه استقلال می‌داند باید چه کاری انجام دهد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: