کد خبر: ۸۱۳۴۳۰
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۷
تعداد بازدید: ۳۸۷
رئیس کمیسیون تخصصی طلا و جواهر با بیان اینکه قیمت سکه نسبت به ۱۰ روز قبل ۵۰۰ هزار تومان کاهش یافته است، گفت: قیمت‌ها هر ۱۵ دقیقه یکبار در بازار کم می‌شود.
قیمت سکه ۵۰۰ هزار تومان ارزان شد/ کاهش ۱۵ دقیقه یکبار قیمت‌ها در بازار طلابه گزارش خبرداغ ، رئیس کمیسیون تخصصی طلا و جواهر با بیان اینکه قیمت سکه نسبت به ۱۰ روز قبل ۵۰۰ هزار تومان کاهش یافته است، گفت: قیمت‌ها هر ۱۵ دقیقه یکبار در بازار کم می‌شود.

محمد کشتی آرای در گفت وگو با تسنیم، درباره وضعیت بازار طلا و سکه در روز جاری، اظهار داشت: بازار بشدت در حال کاهش و نزول قیمت هاست و همچنان این روند در قیمت‌ها ادامه دارد.

وی با اشاره به کاهش چشم گیر قیمت ارز، طلا و سکه در بازار آزاد، گفت: روند کاهشی قیمت‌ها درحالی در بازار کماکان ادامه دارد که قیمت‌ها هر ۱۵ دقیقه یکبار کاهش پیدا می‌کند.

این فعال در بازار طلا و سکه ضمن تاکید بر کاهش پله‌ای قیمت‌ها در این بازار تصریح کرد: فروشنده‌ها در بازار بیشتر از خریداران هستند و همین امر موجب افزایش عرضه و شتاب کاهش قیمت‌ها شده است.

کشتی آرای از کاهش ۵۰۰ هزار تومانی قیمت سکه نسبت به ۱۰ روز قبل خبر داد و گفت: قیمت سکه نسبت به دو سه روز قبل، ۲۶۵ هزار تومان کاهش یافته است.

وی تاکید کرد که وضعیت بازار به گونه‌ای است که میل به فروش طلا و سکه را افزایش داده و تقاضای سرمایه گذاری را به شدت کاهش داده است.

رئیس کمیسیون تخصصی طلا و جواهر از افزایش حباب سکه هم خبر داد و گفت: قیمت سکه نسبت به کاهش قیمت‌ها مقاومت بیشتری نشان میدهد و ریزش قیمت طلا بیشتر از سکه است. به همین دلیل حباب سکه نسبت به روز‌های قبل افزایش یافته و به ۵۷۰-۵۸۰ هزار تومان رسیده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: