کد خبر: ۸۱۳۱۲۴
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۷
تعداد بازدید: ۵۰۳
شب گذشته اتفاقات عجیبی در یکی از دیدارهای لیگ برتر فوتبال بانوان ایران رخ داد.
به گزارش خبرداغ ، شب گذشته هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال بانوان برگزار شد و در یکی از بازی‌ها، دو تیم ذوب‌آهن اصفهان و شهرداری سیرجان در ورزشگاه فولادشهر با هم دیدار کردند که ذوب‌آهن 2 بر 0 از میهمان خود شکست خورد.

 

اما در نیمه دوم این دیدار اتفاقات عجیب و شرم‌آورانه‌ای رخ داد. زمانی که سارا ظهرابی نیا بازیکن شماره 10 شهرداری سیرجان باید برای تعویض از زمین خارج می‌شد، به کندی زمین را ترک کرد که همین کار باعث شروع درگیری با بازیکنان ذوب‌آهن شد. درگیری فیزیکی از جایی شروع شد که او، به فاطمه عادلی بازیکن تیم ذوب‌آهن که برای پرتاب اوت به کنار زمین رفته بود، حمله کرد و او را به شدت مورد ضرب و شتم قرار داد.

 

درگیری به همینجا ختم نشد و پس از این حرکت ظهرابی‌نیا، بازیکنان و کادر فنی دو تیم با یکدیگر درگیر شدند. در ادامه ندا رضا پور دست به رفتار عجیبی زد. او رقیه شهبازی بازیکن ذوب‌آهن را از درگیری بیرون آورد و با مشت به صورت او کوبید. این کار رضاپور باعث شد شهبازی را با آمبولانس به بیمارستان منتقل کنند.

 

جام نیوز

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: