کد خبر: ۸۱۳۰۹۲
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۰
تعداد بازدید: ۸۷۸
ستاره جوان سابق آبی های پایتخت بر سر دو راهی قرار گرفته است یک دو راهی شیرین در دنیای حرفه ای فوتبال!
دعوای استقلال و پرسپولیس بر سر ستاره سابق آبی‌ها بالا گرفت عکسبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز،  آرش رضاوند بازیکن جوان و ارزشمند سایپا که زیر نظر علی دایی توانست ارزش‌های خود را در لیگ برتر به نمایش بگذارد، در گفت‌وگویی اعلام کرد از پرسپولیس و استقلال پیشنهاد دارم و همه چیز را به مدیربرنامه‌هایم سپرده‌ام.

 

گفتنی است رضاوند که سابقه حضور در تیم امیدهای استقلال را در کارنامه دارد در پاسخ به سوالی مبنی بر علاقه‌اش به کدام یک از دو تیم است گفت: بازی‌های استقلال و پرسپولیس را به ورزشگاه می‌رفتم، من در امید استقلال بازی کردم،شاید در بچگی هوادار یک تیم خاص باشی ولی وقتی بزرگتر می‌شوید یک سری شرایط است که باید حرفه‌ای کار کنید و تصمیم بگیرید. آرزوی هر بازیکنی پوشیدن پیراهن استقلال و پرسپولیس است و برای دیده شدن باید به این دو تیم رفت، آرزوی من هم بازی در استقلال و پرسپولیس است.

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: