کد خبر: ۸۱۲۷۸۱
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۸
تعداد بازدید: ۲۳۰
یک مقام روسی مطرح کرد؛
معاون رئیس آکادمی علوم توپخانه‌ای و موشکی روسیه عربستان و رژیم صهیونیستی را عاملان اصلی انفجارهای اخیر امارات دانستند.
احتمالا عربستان و اسرائیل عامل انفجارهای اخیر در امارات باشند

به گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا ، «کنستانتین سیوکوف»، معاون رئیس آکادمی علوم توپخانه‌ای و موشکی روسیه در مورد انفجارهای اخیر در نزدیکی سواحل امارات گفت: انفجار نفتکش‌‌های متعلق به عربستان در  نزدیک سواحل امارات اقداماتی تحریک‌آمیز و بی‌ثبات‌کننده است.

وی در ادامه افزود: دولت‌هایی در خاورمیانه هستند که می‌خواهند آمریکا را به جنگ با ایران ترغیب کنند، این کشوها عربستان سعودی و رژیم صهیونیستی هستند. سران این دو کشور  تمایل دارند که ایران در درگیری نظامی با آمریکا وارد شود.

به نقل از روسیاالیوم،  معاون رئیس آکادمی علوم توپخانه‌ای و موشکی روسیه گفت: به نظر من این احتمال وجود دارد که سازمان اطلاعات اسرائیل یا عربستان انفجار این نفتکش‌ها را ترتیب داده باشند تا بدین ترتیب آمریکا را به سمت جنگ و درگیری نظامی با ایران هدایت کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: