کد خبر: ۸۱۲۷۵۱
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۸
تعداد بازدید: ۷۳۷
با نزدیک شدن به روزهای پایانی لیگ، قرارداد چند بازیکن استقلال هم به پایان خواهد رسید.
معضل بزرگ نقل و انتقالاتی استقلال/ پایان قرارداد دو ستاره کلیدی/ شاه‌ماهی آبی در تور سرخبه گزارش خبرداغ ، تیم فوتبال استقلال در حالی لیگ را به پایان می رساند که در مقاطعی از فصل شانس صدرنشینی و حتی قهرمانی را به دست آورده بود اما حواشی ایجاد شده برای این تیم به قدری زیاد بود که مانع موفقیت آبی ها شد.

 

بعد از جدایی شفر و دغدغه انتخاب سرمربی جدید برای استقلال، حالا مسئولان باشگاه با یک معضل بزرگ دیگر روبرو هستند؛ پایان قرارداد چند بازیکن اصلی این تیم.

 

طبق گزارش روزنامه ایران ورزشی قرارداد دو ستاره اصلی و تکیه گاه این تیم یعنی سید مهدی رحمتی و سید حسین حسینی در پایان این فصل به اتمام خواهد رسید و مسئولان باشگاه باید از حالا به فکر تمدیدشان باشند چرا که قطعا پیشنهادی تهییج کننده ای در انتظار این دو بازیکن خواهد بود.

 

ناگفته نماند که شایعاتی مبنی بر جدایی سید مهدی رحمتی و پیوستنش به تراکتورسازی تبریز نیز اخیرا مطرح شده که البته از سوی طرفین نه تایید و نه تکذیب شده است.

 جام نیوز

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: