کد خبر: ۸۱۲۷۰۳
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۲
تعداد بازدید: ۴۱۱
گفته می شود کانون طرفداران تیم الاتحاد نماینده عربستان به دنبال جذب هافبک طراح استقلال است.
به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز، گفته می شود کانون طرفداران تیم الاتحاد نماینده عربستان به دنبال جذب همام طارق بازیکن عراقی و هافبک طراح استقلال است.

 

از آنجایی که این تیم عربستانی به خوبی از وضعیت این بازیکن در تیم استقلال با خبر شده است، این وضعیت را بهترین فرصت برای خود می داند تا مذاکرات خود را با این بازیکن عراقی آغاز نماید.

 

  

 

این خبر در حالی است که طارق همام در ابتدای این فصل با قراردادی ۳ ساله به استقلال پیوسته بود. این ستاره عراقی به دلیل بی انضباطی توسط مجیدی، سکاندار جدید آبی ها کنار گذاشته شده و در پایان فصل باید تکلیفش با استقلالی ها مشخص شود.

 

گفتنی است از طرفی پایگاه خبری «العربی الجدید» عراق از پس خبر جدایی قریب الوقوع همام طارق ستاره آبی ها از استقلال از پیوستن این بازیکن به تیم نیروی هوایی عراق خبر داده است و همچنین گفته می شود که پیش از این نیز حدود 6 ماه قبل، باسم قاسم، سرمربی نیرو هوایی نماینده عراق در برنامه ورزشی «ستدیو الجماهیر» عراق اعلام کرده بود که همام طارق، هافبک عراقی استقلال از استقلال جدا می شود و به این تیم برمی گردد.حال باید منتظر ماند که چه سرنوشتی در انتظار بازیکن مغضوب استقلالی ها روی خواهد داد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: