کد خبر: ۸۱۲۵۷۰
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۵
تعداد بازدید: ۱۲۷۱
آبی های پایتخت دوباره پروسۀ جذب الماس سیاه فوق العاده محبوب نزد هواداران را کلید زده اند تا بتوانند روزهای خوش استقلال را دوباره برگردانند.
الماس سیاه هدیه فرهاد به استقلالی ها! + عکسبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز،  آبی های پایتخت در زمان سکانداری وینفرد شفر، به هیچ وجه نتوانستند آنچه که دل هواداران را شاد می کند انجام دهند چرا که آن ها با عملکرد بسیار ضعیف خود در بازار نقل و انتقالات نتایج دلچسبی را برای تیمشان به ارمغان نیاوردند لذا این امر باعث شد وینفرد شفر سرمربی سابق آبی ها را از استقلال اخراج کنند. 

 

حال طبق اخباری که از باشگاه استقلال به گوش می رسد، فرهاد مجیدی سرمربی جدید آبی ها با پایان یافتن فصل جاری رقابت های لیگ برتر و در فصل نقل و انتقالاتی تابستان برنامه بزرگی تحویل باشگاه داده است که در رأس همه آن ها بازگشت دوباره الماس سیاه و محبوب هواداران استقلال قرار دارد که پیش از این با رفتنش از این تیم بسیاری از هواداران را خشمگین کرد.

 

 

اکنون طبق گفته های مسئولین باشگاه استقلال فرهاد مجیدی همام طارق بازیکن عراقی را کنار گذاشته و قصد دارد ایسما را به باشگاه عجمان پیشنهاد بدهد تا در قبال آن بتواند مامه تیام را به اردوی آبی پوشان برگرداند. 

 

گفتنی است، مامه تیام ستاره سابق استقلال در ارتباطی تصویری پیش از دیدار آبی پوشان برابر الهلال عربستان در چارچوب رقابت های لیگ قهرمانان آسیا برای استقلالی ها آرزوی موفقیت کرد تا بدین ترتیب بحث بازگشت دوباره او به تیم شفر مطرح شود و یک دلیل دیگر بر بازگشت این ستاره به استقلال باشد. 

 

مامه تیام نیز در آخرین صحبت‌هایی که برای بازگشتش به ایران داشته اعلام کرده دستمزدی در حدود ۳ میلیون دلار می‌خواهد تا به ایران بازگردد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: