کد خبر: ۸۱۲۵۶۵
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۴
تعداد بازدید: ۶۴۹
خبر خوشی برای پرسپولیسی ها آستانه دیدار با پارس جنوبی جم خیال برانکو سرمربی این تیم را تا حدودی راحت کرد.
به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز، اولین خبر خوش برای سرخ های پایتخت در مورد دیدار روز پنجشنبه پرسپولیس مقابل پارس جنوبی جم پنجشنبه مشخص شد خبری که خیال برانکو سرمربی این تیم را تا حدودی راحت کرد. 

 

 

سرخ های پایتخت در بازی مقابل ماشین سازی موقعیت های زیادی را از دست دادند تا این بازی حساس نتیجه ای جز یک امتیاز برای هر دو تیم به ارمغان نداشته باشد و با این تساوی وضعیت قهرمانی پرسپولیس به هفته پایانی لیگ برتر کشیده شد.

 

 در این دیدار حساس بود که مهدی ترابی هافبک چپ سرخ ها از ناظمی داور این دیدار کارت زرد دریافت کرد و به گمان بیشتر رسانه ها و حتی گزارشگر این بازی مهدی ترابی با این کارت چهار اخطاره شد و بازی پارس جنوبی جم را از دست داد ولی پس از پیگیری های صورت گرفته توسط مسئولین باشگاه پرسپولیس سعید فتاحی مسئول برگزاری رقابت های لیگ برتر فوتبال کشور در این مورد گفت: « مهدی ترابی ۴ کارت زرد با سایپا داشت و محرومیتش نیز در اولین بازی با پیراهن پرسپولیس اعمال شد اما طبق قوانین محرومیت از تیمی به تیم دیگر انتقال پیدا می‌کند اما کارت زرد نه! بنابراین وقتی ترابی به پرسپولیس آمد، کارت های زرد او صفر شدند»

 

با این وجود این می تواند بهترین خبر خوشی برای هواداران پرسپولیس باشد که در شهر جم به دنبال سومین قهرمانی پی در پی خود می باشند. 

 

مهدی ترابی در آخرین مصاحبه خود نیز گفته است: می‌خواهیم حذف در لیگ قهرمانان آسیا را با قهرمانی در لیگ برتر جبران کنیم، هواداران ما لیاقت قهرمانی را دارند و برای خوشحالی آن‌ها باید جام قهرمانی را بگیریم و به طرفداران هدیه بدهیم.

 

برانکو سرمربی سرخ های پایتخت نیز گفته است: هرچند که یک امتیاز هم برای قهرمانی ما کافی است اما برای بردن به جم می‌رویم ما برای پیروزی برابر پارس جنوبی به میدان خواهیم رفت

 

گفتنی است، دیدار دو تیم از ساعت 21:30 پنجشنبه 26 اردیبهشت برگزار می شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: