کد خبر: ۸۱۲۴۵۴
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۶
تعداد بازدید: ۶۷۵
تکلیف قهرمان لیگ برتر درحالی به هفته آخر کشده شد که حواشی زیادی درخصوص حمایت از تیم خاصی در لیگ ایران مطرح می‌شود.
پرسپولیسی‌ها با تمسخر فرهاد مجیدی فضای مجازی را منفجر کردند+عکسبه گزارش خبرداغ ، فرهاد مجیدی امروز سروصدای زیادی در فضای مجازی به‌پا کرده است. او معتقد است وزیر و معاونش پرسپولیسی هستن و قهرمانی پرسپولیس آرزوی آن‌ها است. بعد از این اظهارات عجیب مجیدی، برانکو و ماهینی و باشگاه پرسپولیس جداگانه با انتشار پیام‌هایی پاسخ سرمربی استقلال را دادند.

 

اما جالب‌ترین واکنش نسبت به صحبت‌های مجیدی را هواداران پرسپولیس نشان دادند. آن‌ها با انتشاری عکسی از ضربۀ چیپ فرشید اسماعیلی که در دربی به بیرون زده شد، به‌جای توپ عکس جام قهرمانی را قرار دادند و ذکر کردند: روزی که وزیر جام را به پرسپولیس هدیه داد.

 

 

گفتنی است این عکس به سرعت در فضای مجازی دست به دست می‌چرخد تا هواداران استقلال و پرسپولیس وارد کری جدید با یکدیگر شده باشند.

 جام نیوز

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: