کد خبر: ۸۱۲۴۱۵
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۸
تعداد بازدید: ۱۸۷
وزیر خارجه‌ فرانسه،در واکنش به تصمیم ایران مبنی بر کاهش برخی از تعهدات برجامی خود گفت: بسیار جای تاسف است که آمریکا به تعهدات خود پایبند نیست اما ایران باید بلوغ سیاسی خود را نشان دهد.
آمریکا به تعهدات خود پایبند نیست اما ایران بلوغ سیاسی خود را نشان دهد

به گزارش خبرداغ به نقل از فرانس ۲۴، «ژان ایو لودریان» وزیر خارجه فرانسه در واکنش به تصمیم ایران مبنی بر کاهش برخی از تعهدات برجامی خود مدعی شد: ایران در مواجهه با تصمیم بد آمریکا برای خروج از برجام و اعمال تحریم‌ها، واکنش بدی داشته است.

لودریان در ادامه افزود: بسیار جای تاسف است که آمریکا به تعهدات خود پایبند نیست اما ایران باید بلوغ سیاسی خود را نشان دهد.

این مقام فرانسوی در ادامه افزود: آمریکا باید نسبت به تعهدات خود مسئولیت‌پذیر باشد. در شرایط فعلی مذاکره با تهران در صورت پایبندی آمریکا به تعهداتش ضروری است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: