کد خبر: ۸۱۲۳۳۱
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۷
تعداد بازدید: ۱۹۲
پلیس سودان نام و تصویر البشیر را از برج‌های شش قلوی کوی «شمبات» واقع در نزدیکی بازار مرکزی خارطوم حذف کرده است.همچنین تعدادی از سازمان‌های دولتی و سفارتخانه‌ها نیز از آوریل گذشته اقدام به حذف نام و تصویر البشیر از دیوارهای این ساختمان‌ها، کرده‌اند.
حذف نام و تصویر «البشیر» از کوی افسران سودان

پلیس سودان در ادامه اقدامات این کشور برای پایان دادن به دوره «عمر البشیر»، نام و تصویر وی را در برج‌های محل سکونت افسران واقع در خارطوم حذف کرد.

به گزارش خبرداغ به نقل از فارس، پلیس سودان نام و تصویر البشیر را از برج‌های شش قلوی کوی «شمبات» واقع در نزدیکی بازار مرکزی خارطوم حذف کرده است.

طبق گزارش وبگاه «أخبار السودان»، تعدادی از سازمان‌های دولتی و سفارتخانه‌ها نیز از آوریل گذشته اقدام به حذف نام و تصویر البشیر از دیوارهای این ساختمان‌ها، کرده‌اند.

«عمر حسن البشیر» رئیس‌جمهور سابق سودان ۱۱ آوریل گذشته پس از تظاهرات گسترده مردمی، توسط ارتش این کشور از قدرت کنار گذاشته شد و اکنون بنا به اتهامام مختلف از جمله پولشویی و فساد تحت تعقیب قضایی قرار دارد.

البشیر همچنین به اتهام ارتکاب جنایت جنگی در دارفور، تحت تعقیب دادگاه لاهه قرار دارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: