کد خبر: ۸۱۲۰۴۸
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۰
تعداد بازدید: ۴۲۲
مهدی قائدی هافبک استقلال سرانجام در پرونده جنجالی تصادف بوشهر مقصر شناخته شده و به یک سال حبس محکوم شد. این بازیکن همچنین باید ۲۰۰ ساعت در مدارس فوتبال کار اجباری کند. قائدی همچنین محکوم شد دیه مرحوم احمدرضا شاکر را پرداخت کند.او همچنین باید بابت آسیب دیدگی خانم رهنما نیز دیه پرداخت کند. هزینه های خسارت به ماشین ام وی ام نیز برعهده قائدی است.
مهدی قائدی به یکسال حبس محکوم شد/ هافبک استقلال باید ۲۰۰ ساعت در مدارس فوتبال کار کند

به گزارش خبرداغ ، مهدی قائدی هافبک استقلال سرانجام در پرونده جنجالی تصادف بوشهر مقصر شناخته شد. صبح امروز دادگاه رای نهایی را در این پرونده صادر کرد که طبق آن قائدی به یک سال حبس محکوم شد. البته رای به شکلی است که او می تواند زندان را بخرد.

این بازیکن همچنین باید ۲۰۰ ساعت در مدارس فوتبال کار اجباری کند. قائدی همچنین محکوم شد دیه مرحوم احمدرضا شاکر را پرداخت کند. او همچنین باید بابت آسیب دیدگی خانم رهنما نیز دیه پرداخت کند. هزینه های خسارت به ماشین ام وی ام نیز برعهده قائدی است.

خبرآنلاین

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: