کد خبر: ۸۱۲۰۳۵
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۶
تعداد بازدید: ۲۶۴
امروز صبح به صورت رسمی اعلام شد سیاوش یزدانی می تواند به ترکیب سپاهان بازگردد.
خنده های یزدانی پس از پایان بلاتکلیفی (عکس)

به گزارش خبرداغ به نقل از  ورزش سه ، یزدانی طی این فصل در 21 بازی به صورت ثابت و سه بازی به عنوان یار جایگزین برای طلایی پوشان در لیگ برتر بازی کرده و یک گل هم برای تیمش ثبت کرده که البته اگر گل اول سپاهان مقابل سپیدرود در هفته دوم را هم به نام او ثبت کنیم، آمار خوبی به عنوان یک مدافع برای او به شمار می رود.


یزدانی که در کنار پورقاز زوج قلب خط دفاعی سپاهان را تشکیل می دهد، پس از دیدار برابر پرسپولیس مصاحبه ای انجام داد که خیلی زود در تمام رسانه ها منتشر شد و منجر به محرومیت او شد. مدافع 191 سانتی متری سپاهان در این مصاحبه از حضور هواداران پرسپولیس در بازی نیمه نهایی جام حذفی که هشتم خردادماه در نقش جهان برگزار خواهد شد، ابراز نگرانی کرده بود ولی حرف هایش کمی تند بود و سبب شد کمیته انضباطی چند ساعت پس از بازی رای به محرومیت او بدهد.

 


یزدانی به همین دلیل دیدار برابر ماشین سازی را از دست داد ولی سپاهان در این مسابقه پیروز شد و کلین شیت هم کرد تا حسرت نبودن یکی از بازیکنان اصلی تیم زیاد به چشم نیاید.


پس از این مسابقه سیاوش به کمیته انضباطی رفت و توضیحاتی در مورد مصاحبه خود ارائه داد؛ توضیحاتی که برای مسئولان قانع کننده بود و امروز به صورت رسمی اعلام کردند که یزدانی می تواند در سه بازی باقی مانده یعنی دو دیدار لیگ و دیدار نیمه نهایی جام حذفی برابر پرسپولیس برای تیمش بازی کند و به احتمال فراوان بار دیگر شاهد قرار گرفتن پورقاز و یزدانی در کنار هم خواهیم بود.


جالب اینکه یزدانی با درخشش در تیم فوتبال سیاه جامگان به فوتبال ایران معرفی شد و سپس با ادامه روند خوب خود در پیکان طی دوران حضور کرانچار در سپاهان به این تیم پیوست و حالا در آستانه دیدار با پدیده یکی از تیم های شهرش از محرومیت رهایی یافت.

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: