کد خبر: ۸۱۱۴۸۶
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۳:۵۷
تعداد بازدید: ۲۷۱
قاسم میرزایی؛ نماینده مردم تهران در مجلس دهم و عضو کمیته رفع حصر مجلس درباره آخرین تحولات رخ داده برای رفع حصر محصورین گفته رفت و آمد‌های آقای کروبی کاملا برقرار شده و هرجا بخواهند می‌توانند بروند و بیایند.
نماینده تهران: رفت و آمد کروبی کاملا برقرار شدهبه گزارش خبرداغ به نقل از رویداد 24 ، قاسم میرزایی؛ نماینده مردم تهران در مجلس دهم و عضو کمیته رفع حصر مجلس درباره آخرین تحولات رخ داده برای رفع حصر محصورین گفته رفت و آمد‌های آقای کروبی کاملا برقرار شده و هرجا بخواهند می‌توانند بروند و بیایند.

او می‌گوید در سال جدید باید تحولات جدید داشته باشیم زیرا امسال، سال گذشت و پادرمیانی دولت است؛ به قول خودشان یک پوسته بیشتر نمانده و اگر لازم است این پوسته را هم باید بشکنند تا رفت و آمد محصوران عادی شود.

میرزایی افزود: وضعیت به سمتی باید برود که همه همدلی و همراهی داشته باشند و بعید به نظر می‌رسد این آقایان در حصر هم تصور دیگری داشته باشند.

او افزود: دولت دارد اقدام می‌کند و اقداماتش در سال جدید ثمره‌ای خواهد داشت. سال پیش فکر می‌کردیم بعد از عید این اتفاق بیفتد، ولی نشد. امیدوارم انقلاب در چهل سالگی به این بلوغ رسیده باشد این مسائل را هرچه زودتر حل کند.

میرزایی درباره اینکه اگر دولت مسئول رفع حصر بوده پس چرا در این پنج سال دولت روحانی با وجود وعده‌های او هیچ گشایشی ایجاد نشده، گفت: ما از دولت همین را می‌پرسیم که چرا اقدام نمی‌کنید؛ چون همه می‌گویند این مصوبه شورای امنیت است.

نماینده مجلس دهم و عضو کمیته رفع حصر مجلس  خاطرنشان کرد: رفت و آمدهای آقای کروبی برقرار شده و ایشان به هر کسی که بخواهند اجازه ملاقات دارند. سفر و رفت و آمد ایشان با خانواده‌شان نیز کاملا برقرار شده است.

نماینده عضو فراکسیون امید از نشست مشترک محمدرضا عارف با رییس قوه قضاییه خبر داد و گفت: اواسط هفته گذشته نشست مشترکی میان رییس فراکسیون امید و رییسی در رابطه با وضعیت محصوران برگزار شده که نتیجه این نشست نیز در تعیین تکلیف وضعیت آنها حائز اهمیت خواهد بود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: