کد خبر: ۸۱۱۲۶۶
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۹
تعداد بازدید: ۱۳۲۴
نشست هم‌اندیشی مدیران شرکت‌های تابعه شرکت توسعه گردشگری ایران، با حضور علی جیرفتی مدیرعامل و هادی پوربابایی معاون برنامه‌ریزی و توسعه و تعدادی از مدیران شرکت برگزار شد.

نشست هم‌اندیشی مدیران عامل بزرگترین هلدینگ حاکمیتی کشور برگزار شدبه‌گزارش خبرداغ به نقل از روابط‌عمومی شرکت توسعه گردشگری ایران، در این نشست که روز دوشنبه 9 اردیبهشت 1398 در سالن گلزار هتل بین‌المللی لاله تهران برگزار شد، مدیران شرکت‌های تابعه علاوه بر ارائه گزارش عملکرد و برنامه‌های خود در سال جدید، تجربیات خود را با یکدیگر به اشتراک گذاشتند.

 

مدیرعامل شرکت توسعه گردشگری ایران در این نشست با تأکید بر نهادینه شدن نگاه و عملکرد شرکت‌های تابعه به‌عنوان بنگاه‌های اقتصادی، خواستار ورود این شرکت‌ها به بازارهای نوین گردشگری با توجه به ظرفیت‌ها و فرصت‌های موجود در حوزه عملکردی هریک از شرکت‌ها شد.

 

جیرفتی از مدیران شرکت‌های تابعه گردشگری ایران خواست علاوه بر بهره‌گیری از ظرفیت‌های شرکت مادر در توسعه کسب‌وکارهای گردشگری، با تعامل، همکاری و اجرای پروژه‌های مشترک موجب هم‌افزایی بیشتر در استفاده از فرصت‌های موجود در این حوزه شوند.


نشست هم‌اندیشی مدیران عامل بزرگترین هلدینگ حاکمیتی کشور برگزار شد

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: