کد خبر: ۸۱۰۸۸۸
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۳:۴۹
تعداد بازدید: ۳۴۰
فساد سیاسی و خلف وعده در توزیع اقلام ورزشی و سهم ارزش افزوده مالیاتی در این وزارت بیداد میکند.
حسین مقصودی: وزیر ورزش افول روحانی را لمس و امور را رها کردهبه گزارش سیرویس سیاسی خبرداغ ، مقصودی نماینده سبزوار و سخنگوی فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی مجلس خبر داد: وزارت ورزش دوران طلایی و صلابت و اقتدار در مدیریت خود را از دست داده است. عملکرد وزارت ورزش به سمت سیاسی کاری و لابی گری حرکت کرده است. از جوانان که هیچ خبری نیست. امروز چند نفر وزیر ورزش داریم. دستورات وزیر و معاون وزیر اعتبار و ارزشش تا زمانی هست که فقط فلانی بخواهد پاسخ دهد.

حسین مقصودی در ادامه افزود: جناب وزیر ورزش چون افول روحانی را لمس کرده امور را رها کرده و به این جوانک همه فصول داده. معاونین وزیر بخصوص خانم فرامرزیان امضایش اعتبار اجرایی ندارد. تحقیق و تفحص در امور مختلف را تقدیم هیئت رییسه کرده ایم. فساد سیاسی و خلف وعده در توزیع اقلام ورزشی و سهم ارزش افزوده مالیاتی در این وزارت بیداد میکند.

عضو کمیسیون شوراها و‌امور داخلی مجلس در پایان گفت: در دو موضوع به صورت جداگانه تحقیق و تفحص از وزارت ورزش در دوران دکتر سلطانی فر را تقدیم هییت رییسه مجلس کردیم. موضوع چگونگی وصول و چگونگی  توزیع ۲۸صدم درصد سهم وزارت ورزش از ارزش افزوده مالیاتی و موضوع توزیع پک های ورزشی در حوزه های انتخابیه نمایندگان و چگونگی توزیع و چرایی توزیع در جلسات ملاقات نمایندگان که به نظر ما در توزیع  فساد سیاسی و بی عدالتی در توزیع بیداد میکند و باید شفاف سازی گردد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: