کد خبر: ۸۱۰۸۸۲
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۵
تعداد بازدید: ۱۲۱۶
سرمربی آلمانی استقلال در نهایت ناباوری از این تیم کنار گذاشته شد.
به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز، امروز باشگاه استقلال تهران در تصمیمی عجیب و به شکلی باورنکردنی وینفرید شفر را از هدایت این تیم کنار گذاشت و فرهاد مجیدی را موقتاً به عنوان سرمربی این تیم تا پایان فصل معرفی کرد. جدایی شفر از استقلال با توجه به نتایج این مربی در جمع آبی‌پوشان کمی ناعادلانه بود.

 

 

طرفداران شفر در ایران به حمایت از این سرمربی پرداختند و در فضای مجازی با وینفرید شفر همدردی کردند. در این میان تصویری ناراحت‌کننده و غم‌انگیز از وینفرید شفر در فضای مجازی دست به دست می‌شود که نشان از تنهایی این مربی در میان استقلالی‌ها دارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
رحمن
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۰
0
0
ننه من قریبم در نیار اینها حرفه ای هستند و تمام پولش را خواهد گرفت و به ریش همه خواهند خندید.بدبخت احساساتی.
اسحق
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۰
0
0
باسلام بنده به عنوان یکی ازدوستداران میلیونی استقلال ازرفتارمدیران این تیم وبرخوردناشایست بامربی جناب شفرناراحت هستم وقتی مدیران ماکه اینطوری بایک خارجی برخوردمی کنندمهمانوازی ماایرانی هارازیرسوال می برندآن توقع داریم تماشاگران ماآرام ونجیب باشندوتمامی این بداخلاقی هاحاصل سوءمدیریت مدیران مامی باشد
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: