کد خبر: ۸۱۰۷۷۱
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۶
تعداد بازدید: ۵۱۳
تیم فوتبال پرسپولیس تمرین امروز خود را در حالی انجام داد که سیامک نعمتی در تمرین گروهی حاضر شد و حمیدرضا طاهرخانی هم به پرسپولیس بازگشت.
بازگشت بازیکن قدیمی و مصدوم به تمرین پرسپولیسبه گزارش خبرداغ ، تمرین امروز پرسپولیس ساعت ۱۱ با حضور اصحاب رسانه برگزار شد.

 

* سرخپوشان پایتخت تمرین خود را در سالن بدنسازی آغاز کردند و بعد از حدود ۳۰ دقیقه وارد زمین شدند. بازیکنان در این بخش چهار گروه شدند.

 

* سه گروه هشت نفره به فوتبال هدفمند پرداختند و گروه سه نفره دروازه‌بان‌ها نیز توسط پانادیچ مربی دروازه بان هاتمرین داده شدند.

 

* سیامک نعمتی هم امروز به تمرینات گروهی اضافه شد. همچنین حمیدرضا طاهرخانی که به صورت قرضی به تیم سپیدرود رشت عزیمت کرده بود، پس از صحبتی که با ایوانکوویچ داشت، به تمرینات پرسپولیس برگشت.

 

* محمد انصاری هم بعد از تمرین در سالن، با حضور در زمین، تمرینات اختصاصی خود را انجام داد. همچنین هومن افاضلی از حاضران در ورزشگاه شهید کاظمی بود و تمرین سرخپوشان را از نزدیک تماشا کرد.

 

* بخش بعدی تمرین امروز به سانتر از جناحین و شوت به دروازه اختصاص داشت که هم خط حمله و هم خط دفاع در آن به تمرین پرداختند.

 

تیم فوتبال پرسپولیس ساعت ۱۷ چهارشنبه هفته جاری در هفته بیست و هشتم لیگ برتر فوتبال به مصاف تراکتورسازی تبریز می‌رود.

 جام نیوز

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: