کد خبر: ۸۱۰۲۱۱
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۶
تعداد بازدید: ۲۲۱
علاءالدین بروجردی، نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در حال حاضر قیمت مواد غذایی حتی در مغازه‌های یک خیابان نیز با یکدیگر متفاوت است، افزود: برای جلوگیری از افزایش قیمت مواد غذایی در ایام خاص باید نظارت دستگاه‌های نظارتی تشدید شود.
بروجردی: مردم از حجم خرید‌های خود کم کنندبه گزارش خبرداغ به نقل از خانه ملت: علاءالدین بروجردی، نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در حال حاضر قیمت مواد غذایی حتی در مغازه‌های یک خیابان نیز با یکدیگر متفاوت است، افزود: برای جلوگیری از افزایش قیمت مواد غذایی در ایام خاص باید نظارت دستگاه‌های نظارتی تشدید شود.

مردم باید در برابر افزایش قیمت‌ها مقاومت کنند این در حالی است که با گرانی اقلام خوراکی به جای اینکه حجم خرید کاهش پیدا کند و مردم از حضور در بازار خودداری کنند استقبال بیشتری از خرید صورت می‌گیرد و تمایل آن‌ها برای خرید افزایش پیدا می‌کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: