کد خبر: ۸۰۹۹۷۳
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۵
تعداد بازدید: ۱۹۸
عصر امروز در کمیسیون امنیت ملی؛
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی گفت: طرح تنبیه و مجازات کشورهای همکار آمریکا در اعمال تحریم علیه جمهوری اسلامی ایران که از سوی تعدادی از نمایندگان مجلس ارائه و به این کمیسیون ارجاع شد، در کمیسیون اعلام وصول و جهت بررسی به کمیته روابط خارجی ارجاع داده شد.
طرح اقدام متقابل علیه امریکا با اصلاحاتی به تصویب رسید

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، علی نجفی خوشرودی در تشریح جلسه امروز کمیسیون امنیت ملی گفت: در نشست امروز طرح اقدام متقابل در برابر اعلام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان سازمانی تروریستی توسط ایالات متحده آمریکا که جهت بررسی بیشتر از سوی صحن مجلس به کمیسیون امنیت ملی ارجاع شده با اصلاحاتی به تصویب رسید.

وی تاکید کرد: براساس این طرح، فرماندهی مرکزی آمریکا سنتکام و نیروها و سازمان‌های تحت اختیار فرماندهی تروریست اعلام می‌شوند و دولت جمهوری اسلامی موظف است در چارچوب مصوبات شورای عالی امنیت ملی در برابر اقدامات تروریستی نیروهای آمریکایی که منافع جمهوری اسلامی ایران را به مخاطره می‌اندازند، اقدامات متقابل به عمل آورد.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی خاطرنشان کرد: همچنین در ماده سه این طرح تصریح شده است که دولت جمهوری اسلامی ایران و نیروهای مسلح موظف هستند در زمان مقتضی با اقدامات ضروری و هوشمندانه به گونه‌ای عمل کنند که نیروهای آمریکایی نتوانند از هرگونه توان و امکان علیه منافع جمهوری اسلامی ایران استفاده کنند.

وی ادامه داد: در ماده پنج هم تصریح شده که دولت موظف است از کلیه اشخاص حقیقی وحقوقی که با سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همکاری می‌کنند و از این جهت در معرض آسیب قرار می‌گیرند با تشخیص دستگاه مربوطه حمایت‌های حقوقی و مقتضی به عمل آورد.

نجفی در پایان گفت: همچنین طرح تنبیه و مجازات کشورهای همکار آمریکا در اعمال تحریم علیه جمهوری اسلامی ایران که از سوی تعدادی از نمایندگان مجلس ارائه و به این کمیسیون ارجاع شد، در کمیسیون اعلام وصول شد و جهت بررسی به کمیته روابط خارجی کمیسیون ارجاع داده شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
بابائی
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۲
0
0
کاخ سفید متهم به کمک، حمایت و پشتیبانی از تروریسم، القاعده، داعش و دیگر گروه های تروریستی درسراسرمنطقه خاورمیانه وجهان است.
کاخ سفید ازسال 2001 تاکنون تروریست پروراست!
کاخ سفید روی اسرائیل را سفید کرده است.
دست دولت آمریکا و داعش دریک کاسه است.
کاخ سفید به همراه انگلیس درسال 2003 داعش را به وجود آورد.
سازمان ملل ازکمک، حمایت و پشتیبانی آمریکا و متحدانش به داعش آگاه است.
شورای امنیت سازمان ملل ازکمک، حمایت و پشتیبانی آمریکا ومتحدانش به داعش آگاه است.
شورای حقوق بشرسازمان ملل ازکمک، حمایت و پشتیبانی به داعش آگاه است.
دبیرکل سازمان ملل ازحامیان تروریسم، القاعده، داعش و گروه های تروریستی دستورمی گیرد.
رئیس شورای امنیت سازمان ملل ازحامیان تروریسم، القاعده، داعش و گروه های تروریستی دستور می گیرد.
رئیس شورای حقوق بشرسازمان ملل ازحامیان تروریسم، القاعده، داعش و گروه های تروریستی دستور می گیرد.
ائتلاف آمریکایی ازسال 2014 تاکنون با داعش مبارزه نمی کند. از داعش درسوریه و عراق کمک، حمایت و پشتیبانی می کند.
سازمان های بین المللی ازسال 2001 تاکنون درسراسرمنطقه خاورمیانه وجهان با حامیان اصلی تروریسم، القاعده و دیگر گروه های تروریستی همه جانبه همکاری می کنند و همچنان نیزادامه می دهند.
هرنظامی آمریکایی که وارد منطقه خاورمیانه شود دشمن و تروریست محسوب می شود.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۲
0
0
درپاسخ به دبیرکل سازمان ملل
درپاسخ به رئیس شورای امنیت سازمان ملل
درپاسخ به رئیس شورای حقوق بشرسازمان ملل
درپاسخ به مدعیان حقوق بشر
درپاسخ به نماینده دائم آمریکا درسازمان ملل
درپاسخ به نماینده دائم انگلیس درسازمان ملل
درپاسخ به نماینده دائم فرانسه درسازمان ملل
درپاسخ به نماینده دائم عربستان سعودی درسازمان ملل
درپاسخ به نماینده دائم رژیم جعلی صهیونیستی درسازمان ملل
درپاسخ به کاخ سفید.
درپاسخ به اتحادیه اروپا
درپاسخ به اتحادیه عرب
درپاسخ به جنایتکاران جنگی
درپاسخ به حامیان اصلی تروریسم
درپاسخ به حامیان اصلی القاعده
درپاسخ به حامیان اصلی داعش
درپاسخ به حامیان اصلی مخالفان سوری
درپاسخ به حامیان اصلی تروریست ها درسوریه

کشف مقادیر زیادی تسلیحات از جمله ساخت آمریکا و رژیم صهیونیستی در درعا

تاریخ: ۲۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۱

به نقل از تلویزیون الاخباریه سوریه، مقادیر دیگری تسلیحات و مهمات از جمله سلاحها و مهمات ساخت آمریکا و رژیم صهیونیستی بر جای مانده از تروریستهای تکفیری در حومه غربی درعا کشف و ضبط شد.
ارتش سوریه در حال جستجو و پاکسازی استان درعا از آثار شبکه های تروریستی مسلح بود که این تسلیحات و مهمات را کشف کرد. این اسلحه و مهمات با کمک اطلاعاتی اهالی منطقه کشف و ضبط شد. بیشتر این سلاحها و مهمات ساخت آمریکاست.
یکی از نیروهای نظامی سوری گفت: «در ادامه عملیات جستجوی استان درعا، ما انبارهای مخفی سلاح و مهمات را در مزارع مختلف در حومه غربی درعا کشف و ضبط کردیم. این سلاحها حامل تیربار، تفنگهای خودکار، تفنگهای ویژه تک تیراندازی و انواع گلوله و موشکهای ضد زره از جمله ساخت آمریکا و دستگاههای مخابراتی و امکانات و تجهیزات بیمارستانهای میدانی، بمبهای دست ساز، دستگاههای مخابراتی است.»


تروریست واقعی سران نجس وحشی، بی ادب، بی فرهنگ و بی شخصیت آمریکا جنایتکارشماره یک همراه با چند کشور جنایتکارشماره یک دیگر درسایه سکوت سازمان های بین المللی خیانتکارشماره یک ازسال 2011 تاکنون همه جانیه ازتروریسم، القاعده، طالبان، گروهک تروریستی منافقین، گروهک جیش الظلم، داعش، جبهه النصره، مخالفان سوری، ارتش آزاد سوریه، شوریشان سوری، تکفیری ها، وگروه های تروریستی کمک، حمایت و پشتیبانی می کنند وهمچنان نیزادامه می دهند.

تروریست واقعی ملت نجس وحشی، بی ادب، بی فرهنگ و بی شخصیت آمریکا جنایتکارشماره یک همراه با چند کشور جنایتکارشماره یک دیگر درسایه سکوت سازمان های بین المللی خیانتکارشماره یک ازسال 2011 تاکنون همه جانیه ازتروریسم، القاعده، طالبان، گروهک تروریستی منافقین، گروهک جیش الظلم، داعش، جبهه النصره، مخالفان سوری، ارتش آزاد سوریه، شوریشان سوری، تکفیری ها، وگروه های تروریستی کمک، حمایت و پشتیبانی می کنند وهمچنان نیزادامه می دهد.
ملت آمریکا، دولت آمریکا و ارتش آمریکا، هرسه تروریست هستند.


1 - سيا، کاخ سفید و ارتش آمريکا تروريست هستند
2 - آمریکایی ها جنایتکارشماره یک ازسال 1357 تاکنون ازگروهک تروریستی منافقین درایران، عراق وفرانسه و دیگرکشورهای اروپایی علیه نظام جمهوری اسلامی ایران و ملت ایران حمایت می کنند.
3 - آمریکایی ها جنایتکارشماره یک ازسال 2001 تاکنون ازتروریسم درافغانستان، سراسرمنطقه خاورمیانه وجهان حمایت می کنند.
4 - آمریکایی ها جنایتکارشماره یک ازسال 2001 تاکنون ازالقاعده درسراسرمنطقه خاورمیانه وجهان حمایت می کنند.
5 - آمریکایی ها جنایتکارشماره یک درسال 2003 بدون اجاز و مجوز سازمان ملل، شورای امنیت سازمان ملل و دیگرسازمان های بین المللی به همراه انگلیس جنایتکارشماره یک به عراق تحاوز و حمله کردند براثرآن هزاران کودک و... عراقی ها جان خود را ازدست دادند و سربازان آمریکایی و سربازان انگلیسی به زنان و دحتران عراقی تجاوزکردند ومجامع حقوق بشری قانون جنگل ازسال 2003 تاکنون کاری نمی کنند، حفه خون گرفتند و سکوت اختیارکرده اند؟
6 - آمریکایی ها جنایتکارشماره یک ازسال 2011 تاکنون همراه با چند کشورجنایتکارشماره یک درسایه سکوت سازمان های بین المللی ازتمام تروریست ها درسوریه، لبنان، عراق و منطقه همه جانبه کمک، حمایت و پشتیبانی می کنند و همچنان نیزادامه می دهند.
7 - ائتلاف آمریکایی ازسال 2014 تاکنون کمک، حمایت وپشتیبانی ازتروریست های داعش مردم مظلوم، بی دفاع و بی گناه سوریه و عراق قتل عام می کند و همچنان نیزادامه می دهد.
8 - آمریکایی ها شماره یک همراه با چند کشورجنایتکارشماره یک ازسال 2005 تاکنون درسایه سکوت سازمان های بین المللی کمک، حمایت و پشتیبانی از عربستان سعودی درجنگ یمن مردم مظلوم، بی دفاع و بی گناه یمن را قتل عام می کنند و همچنان نیزادامه می دهند.
9 - عربستان سعودی همراه با چند کشورجنایتکاردیگر ازسال 2015 تاکنون درسایه سکوت سازمان های بین المللی با بماران ونسل کشی کشی دریمن بزرگ ترین جنایات را انجام می دهد و همچنان نیزادامه دارد.
10 - صهیونیست ها جنایتکارشماره یک بیش از70 سال است با حمایت آمریکایی ها جنایتکارشماره یک، کشورهای اروپایی جنایتکارشماره یک و برخی کشورهای عربی جنایتکارشماره یک مردم مظلوم، بی دفاع و بی گناه فلسطین را قتل عام می کنند و همچنان نیزادامه می دهند.
واین درحالی است که مدعیان حقوق بشر و سازمان های بین المللی بیش از70 سال است هیچ اعتراضی به جنایات و حشیانه، وحشی گری وغیرانسانی صهیونیست ها جنایتکارشماره یک نمی کنند، خفه خون گرفتند و سکوت اختیارکرده اند؟
حرف دل همه مردم دنیا
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۲
0
0
1 - آمریکا، عربستان سعودی، امارات، بحرین و رژیم صهیونیستی ازسال 2001 تاکنون عامل جنگ، بی ثباتی وناامنی درسراسرمنطقه خاورمیانه و جهان هستند.
2 - آمریکا، عربستان سعودی، امارات، بحرین و رژیم صهیونیستی ازسال 2001 تاکنون عامل اصلی جنگ درسراسرمنطقه خاورمیانه و جهان هستند.
3 - آمریکا، عربستان سعودی، امارات، بحرین و رژیم صهیونیستی ازسال 2001 تاکنون عامل اصلی پیددایش و رشد تروریسم درسراسرمنطقه خاورمیانه و جهان هستند.
4 - سازمان های بین المللی ازسال 2001 تاکنون با جنایتکاران جنگی درسراسرمنطقه خاورمیانه و جهان همه جانبه همکاری می کنند.
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: