کد خبر: ۸۰۹۹۱۰
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۲
تعداد بازدید: ۲۱۱
ستاره الاهلی عربستان می تواند مقابل پرسپولیس بازی کند و دیگر مشکلی برای همراهی تیمش برای ادامه مسابقات نخواهد داشت.
به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز، ستاره الاهلی عربستان می تواند مقابل پرسپولیس بازی کند و دیگر مشکلی برای همراهی تیمش برای ادامه مسابقات نخواهد داشت. 


سرخپوشان پایتخت برای این که راه صعود خود را در گروه D هموار کنند محکوم به بُرد مقابل الاهلی نماینده عربستان هستند. پرسپولیس در آغاز دور برگشت لیگ قهرمانان آسیا، پرسپولیس امروز باید رو در روی الاهلی نماینده عربستان صف آرایی کند.

 



طبق اخباری که از رسانه های عربستانی شنیده می شود ستاره سوری تیم الاهلی با رهایی از بند مصدومیت، مشکلی برای همراهی هم تیمی‌هایش ندارد می‌تواند الاهلی را مقابل سرخ های پایتخت ایران همراهی کند.

 

گفتنی است صحبت هایی پیرامون انتقال این بازیکن سوری تبار به تیم النصر عربستان مطرح شده بود و حتی تیم الاهلی مصر نیز خواهان جذب این بازیکن بود که بالاخره سوما قراردادش را با تیم فعلی خود یعنی الاهلی عربستان تا سال ٢٠٢١ تمدید کرد.

 

لازم به ذکر است در این بین رسانه‌های عربستانی نوشته اند: تیم الاهلی تا امروز مقابل تیم پرسپولیس ایران پیروز نشده و ممکن است تا در بازی برگشت که روز دوشنبه در امارات برگزار می‌شود بازی را واگذار کند و در نهایت حسرت صعود از گروه را بر دل هوادارانش بگذارد، پرسپولیس تیم آماده ای است و مطمئنا برای پیروزی پا به میدان می‌گذارد.
 

اختلاف ۲۰ درجه‌ای دمای تهران و دبی در زمان بازی الاهلی-پرسپولیس

تیم فوتبال پرسپولیس دوشنبه در حالی در دبی به میدان می‌رود که بین این شهر و تهران اختلاف دمای ۲۰ درجه‌ای وجود خواهد داشت.

 

خطر محرومیت، ۶ پرسپولیسی را تهدید می‌کند

 سید جلال حسینی، شجاع خلیل زاده، مهدی ترابی، مهدی شیری، بشار رسن و بودیمیر، در صورتی که مقابل الاهلی اخطار بگیرند، بازی هفته پنجم لیگ قهرمانان آسیا را از دست خواهند داد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: