کد خبر: ۸۰۹۷۰۴
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۸
تعداد بازدید: ۳۰۷
گزارش بازرس ویژه تحقیق درباره دخالت ادعایی روسیه در انتخابات سال ۲۰۱۶ آمریکا نشان می‌دهد دونالد ترامپ برای برنده شدن در این انتخابات با طرف‌های روس تبانی و همکاری نکرده است. دادستان کل آمریکا ادعا کرده که روس‌ها رایانه‌های حزب دموکرات و «هیلاری کلینتون»، رقیب ترامپ را هک کرده و آنها را در اختیار ویکی‌لیکس قرار داده‌اند، اما هیچ فردی از ستاد انتخاباتی ترامپ در تکثیر این اطلاعات همکاری نکرده است.
گزارش مولر: ترامپ در انتخابات ۲۰۱۶ با روس‌ها همکاری نکرده است

گزارش بازرس ویژه تحقیق درباره دخالت ادعایی روسیه در انتخابات سال ۲۰۱۶ آمریکا نشان می‌دهد دونالد ترامپ برای برنده شدن در این انتخابات با طرف‌های روس تبانی و همکاری نکرده است.

به گزارش خبرداغ به نقل از  فارس، «ویلیام بار»، دادستان کل آمریکا روز پنجشنبه تصریح کرد گزارش «رابرت مولر»، بازرس ویژه تحقیقات درباره دخالت ادعایی روسیه در انتخابات آمریکا نشان می‌دهد «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور آمریکا در جریان رقابت‌های انتخاباتی سال ۲۰۱۶ با طرف‌های روس همکاری نکرده است.

ویلیام بار همچنین تصریح کرده ترامپ اقدامی برای مانع‌تراشی در تحقیقات مولر انجام نداده است. او علی‌رغم این، ادعا کرده که روس‌ها رایانه‌های حزب دموکرات و «هیلاری کلینتون»، رقیب ترامپ را هک کرده و آنها را در اختیار ویکی‌لیکس قرار داده‌اند، اما هیچ فردی از ستاد انتخاباتی ترامپ در تکثیر این اطلاعات همکاری نکرده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: