کد خبر: ۸۰۹۱۳۱
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۸
تعداد بازدید: ۲۶۶
نامه نیوز به نقل از زیباکلام نوشت: تخت‌روانچی اصلا اهل تندروی‌هایی که برخی دیپلمات‌ها نظیر امیر عبدالهیان دارند، نیست.
زیباکلام: روانچی مثل امیرعبدالهیان تندور نیست/ به هیچ‌وجه فکر نمی‌کنم هیچ احتمال مذاکره با آمریکا وجود داشته باشد
به گزارش خبرداغ، نامه نیوز به نقل از زیباکلام نوشت: تخت‌روانچی اصلا اهل تندروی‌هایی که برخی دیپلمات‌ها نظیر امیر عبدالهیان دارند، نیست.

صادق زیبا کلام اظهار داشت: به هیچ‌وجه فکر نمی‌کنم هیچ احتمال مذاکره با آمریکا وجود داشته باشد. اگر هم روزی روزگاری بخواهد مذاکره با آمریکایی‌ها انجام شود -که خیلی بعید به نظرم می‌رسد- باید از طرف مقام معظم رهبری تصمیم‌گیری شود و دولت این وسط هیچ‌کاره است.

وی افزود: آقای ترامپ نشان داده که تمایلش برای مذاکره با ایران برای قبل‌ها بوده و الان دشمنی و کینه آن‌ها به ایران آن‌قدر زیاد شده که در حقیقت احتمال مذاکره به کل، به‌جزء، به اصل و به فرع منتفی است و روابط و مناسبات ایران و آمریکا اگر از این وخیم‌تر و بدتر نشود حداقل در کوتاه مدت به هیچ‌وجه التیامی پیدا نخواهد کرد.

زیباکلام گفت: آقای غلامعلی خشرو مطابق قانون بازنشسته شد بنابراین آقای ظریف مجبور بود یک نفر را جای او در نمایندگی ایران در سازمان‌ملل منصوب کند و چه کسی بهتر از آقای تخت‌روانچی که به شدت مسلط به کارش است و در مجموع نیروی معتدل و میانه‌رو محسوب می‌شود. تخت‌روانچی اصلا اهل تندروی‌هایی که برخی دیپلمات‌ها نظیر امیر عبدالهیان دارند، نیست.

وی اظهار کرد: اگر به فرض حدس من غلط از آب درآید و در آینده‌ای دور یا نزدیک قرار باشد ایران به سمت‌وسوی تنش‌زدایی با ‌آمریکا پیش‌رود، باز از این بابت آقای تخت‌روانچی بهترین گزینه موجود در دستگاه دیپلماسی است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
بابائی
United Arab Emirates
۱۰:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۶
0
0
۰۹:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۶
عربستان سعودی جنایتکارشماره یک ازسال 2001 تاکنون همراه با چند کشورجنایتکارشماره یک دیگر به سرکردگی آمریکا جنایتکارشماره یک که محل صدور تروریسم است نمی تواند دیگر کشورها را متهم کند.
وهانیت منبع اصلی تروریسم بین المللی است.
آمریکا جنایتکارشماره یک باید پاسخگوی دخالت درامورکشورباشد.
افغانستان به نظامیان خارجی نیاز ندارد.
لیبی به نظامیان خارجی نیاز ندارد.
عراق به نظامیان خارجی ندارد.
سوریه به نظامیان خارجی ندارد.
منطقه خاورمیانه به نظامیانخارجی نیاز ندارد.
سیاست های نادست وغلط آمریکا جنایتکارشماره یک درغرب آسیا خسارت زیادی به مسلمانان زده است.
آمریکا جنایتکارشماره یک خودش پدر و مادر واقعی تروریسم درسراسرمنطقه خاورمیانه و جهان است.
دربرایراششغالی آمریکا جنایتکارشماره یک سکوت نمی کنیم.
حرف دل همه مردم ایران
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۶
0
0
دولت آمریکا خودش رئیس تروریست های منطقه خاورمیانه و جهان است.
کاخ سفید ازسال 2001 تاکنون همراه با چند کشوردیگر ازتروریسم درافغانستان، پاکستان، عراق، لینی وسراسرمنطقه خاورمیانه وجهان همه جانبه کمک، حمایت وپشتیبانی می کند وهمچنان نیزادامه می دهد.
کاخ سفید ازسال 2001 تاکنون همراه با چند کشوردیگر درافغانستان، پاکستان، عراق، لینی وسراسرمنطقه خاورمیانه وجهان گروه های تروریستی مدیریت می کند وهمچنان نیزادامه می دهد.
کاخ سفید ازسال 2001 تاکنون همراه با چند کشور دیگر درافغانستان، پاکستان، عراق، لینی و سراسر منطقه خاورمیانه وجهان با تروریست ها همکاری می کند وهمچنان نیزادامه می دهد.
ولی متاسفانه دولت، دولتمردان، مسئولان و نمایندگان مجلس شورای اسلامی تاکنون ناتوانی، کوتاهی و سکوت اختیارکردند.
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: