کد خبر: ۸۰۸۸۵۱
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۲
تعداد بازدید: ۱۹۷
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال معتقد است که این تیم با پیروزی مقابل سپاهان بار دیگر به قهرمانی امیدوار شد.
جباری: استقلال حالا به قهرمانی امیدوار استبه گزارش خبرداغ به نقل از میزان: علی جباری درباره پیروزی یک بر صفر استقلال مقابل سپاهان، اظهار داشت: هر دو تیم هم بازی خیلی خوبی را انجام دادند، چون نیاز به برد داشتند. پیروزی مقابل الهلال عربستان، روحیه رفته را به استقلال برگرداند و شاگردان شفر مقابل سپاهان نمایش خوبی را ارائه دادند.

وی افزود: استقلال در نیمه دوم به بازی مسلط شد و یک گل خوب هم زد که متاسفانه مردود اعلام شد. در ادامه، استقلال به گل رسید تا نشان بدهد که همیشه حق به حق‎دار می‌رسد. استقلال از نظر روحی به این برد نیاز داشت و خداراشکر که توانست به آن دست پیدا کند.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه «استقلال بار دیگر به جمع مدعیان برگشت»، تصریح کرد: در فوتبال هیچ چیزی قابل پیش‎بینی نیست. مثلاً الان مشخص نیست که پرسپولیس در بازی‌های آینده‎اش چه نتیجه‎ای می‌گیرد و ۵ هفته آتی به چه شکل رقم می‎خورد. به هر حال پرسپولیس هم بازی‎های سنگینی در پیش دارد. استقلال حالا به قهرمانی امیدوار است. ما آن مسائل بد بعد از دربی را گذراندیم و استقلال به جمع مدعیان برگشت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: