کد خبر: ۸۰۸۷۹۴
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۷
تعداد بازدید: ۵۰۳
وینفرد شفر ظاهراً اعتقادی به مدافع راست و جوان این تیم ندارد.
بی‌اعتمادی شفر به محمدی‌مهر؛ فرشاد اولین خروجی استقلال؟!به گزارش خبرداغ ، با مصدومیت وریا غفوری، انتظار می رفت پس از مدت ها شاهد بازی فرشاد محمدی مهر در سمت راست خط دفاعی استقلال باشیم، اما تصمیم شفر چیز دیگری بود.

 

در نبود وریا غفوری، شفر دو گزینه برای استفاده در سمت راست دفاع استقلال برابر الهلال در اختیار داشت، فرشاد محمدی مهر و خسرو حیدری پا به سن گذاشته و 36 ساله.

 

در حالی که انتظار می رفت محمدی مهر جوان و سرعتی بعد از هفته ها سکونشینی به ترکیب استقلال بازگردد، شفر ترجیح داد از خسروی با تجربه استفاده کند تا همچنان محمدی مهر در حسرت رسیدن به ترکیب استقلال بماند.

 

محمدی مهر پس از عملکرد درخشان فصل گذشته‌ی خود در پارس جنوبی، به استقلال پیوست اما تاکنون فرصت چندانی برای حضور در ترکیب و تکرار درخشش خود نیافته است و با توجه به سکونشینی های متوالی و عدم اعتماد سرمربی آلمانی استقلال به وی، بعید نیست که به زودی از استقلال جدا شود.

 

ایلنا

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: