کد خبر: ۸۰۸۷۵۰
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۸
تعداد بازدید: ۲۶۷
و پیش از دیدار پرسپولیس و سایپا در هفته بیست و پنجم لیگ برتر، تندیس نوع‌دوستی و مسئولیت‌های اجتماعی به سرمربی سایپا و دروازه‌بان پرسپولیس اهدا می‌شود.
اهدای تندیس نوع‌دوستی و مسئولیت‌های اجتماعی به دایی و بیرانوندبه گزارش خبرداغ به نقل از  سازمان لیگ فوتبال، حجت‌الله بهمنی گفت: خانواده بزرگ فوتبال همواره در بلایای طبیعی و اتفاقات ناگواری که در کشور رخ می‌دهد، در امدادرسانی پیشگام و پیشرو بوده است. این خصلت پهلوانی مربیان، فوتبالیست‌ها و مدیران میراث ارزشمندی است که از پهلوانان و اسطوره‌های ورزش به خانواده بزرگ فوتبال رسیده است.

مدیر روابط عمومی و امور فرهنگی سازمان لیگ تصریح کرد: زلزله دردناک کرمانشاه در سال گذشته و سیل اخیر در استان‌های لرستان، خوزستان و گلستان باعث شد شماری از هموطنان عزیزمان را در این حوادث از دست بدهیم و خانواده‌های زیادی داغدار شدند و بسیاری نیز بی‌خانمان شدند. در زلزله کرمانشاه علی دایی، سرمربی تیم سایپا با جمع‌آوری کمک‌های مردمی و ساخت خانه‌هایی در یک روستا در کرمانشاه، نماینده شایسته اهالی فوتبال در امداد رسانی به زلزله زدگان بود.

وی افزود: در سیل اخیر نیز فدراسیون فوتبال، سازمان لیگ، باشگاه‌ها و هیأت‌های فوتبال استانی به همراه فوتبالیست‌های زیادی به کمک مردمان دردمند سیل زده شتافتند. سردار آزمون در استان گلستان، محمد انصاری در استان مازندران و علیرضا بیرانوند در استان لرستان در امدادرسانی به مردم سیل زده پیشگام شدند. به همین مناسبت هم پیش از دیدار پرسپولیس و سایپا از هفته بیست و پنجم لیگ برتر فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ فوتبال ایران به علی دایی و علیرضا بیرانوند به نمایندگی از جامعه فوتبال تندیس نوع‌دوستی و مسئولیت‌های اجتماعی اهدا می‌کند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: