کد خبر: ۸۰۸۳۹۸
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۸
تعداد بازدید: ۲۲۰
وزارت امور خارجه آمریکا اسامی ۱۶ نفر از متهمان اصلی پرونده قتل «جمال خاشقجی» را منتشر کرد که در میان آن‌ها «سعود القحطانی» مشاور ولیعهد سعودی و «ماهر مطرب» از نزدیکان او حضور دارند. وزارت خارجه آمریکا ورود این ۱۶ نفر و خانواده‌ها و نزدیکان آن‌ها را به خاک آمریکا ممنوع اعلام کرد.
واشنگتن ورود ۱۶ سعودی متهم پرونده قتل «خاشقجی» به خاک آمریکا را ممنوع کرد

وزارت امور خارجه آمریکا ورود ۱۶ شهروند سعودی متهم به دست داشتن در قتل خاشقجی را به خاک آمریکا ممنوع اعلام کرد.

به گزارش خبرداغ  به نقل از الجزیره، وزارت امور خارجه آمریکا اسامی ۱۶ نفر از متهمان اصلی پرونده قتل «جمال خاشقجی» را منتشر کرد که در میان آن‌ها «سعود القحطانی» مشاور ولیعهد سعودی و «ماهر مطرب» از نزدیکان او حضور دارند. وزارت خارجه آمریکا ورود این ۱۶ نفر و خانواده‌ها و نزدیکان آن‌ها را به خاک آمریکا ممنوع اعلام کرد.

جمال خاشقچی روزنامه نگار عربستانی منتقد حاکمان فعلی ریاض در دهم مهرماه سال گذشته برای انجام امور شخصی به کنسولگری عربستان در استانبول ترکیه کشانده شد و در آنجا بر اساس یک برنامه ریزی قبلی توسط عوامل نزدیک به محمد بن سلمان ولیعهد سعودی به قتل رسید.

با گذشت هفت ماه از این قتل فجیع، هنوز اقدام روشنی درباره عوامل این جنایت نشده و از سرنوشت جسد مقتول هم خبری در دست نیست.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: