کد خبر: ۸۰۸۳۷۷
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۲
تعداد بازدید: ۲۲۷
رئیس مجلس گفت: رفتار ننگین رژیم امریکا در این روزها که با وقاحت و پررویی سپاه پاسداران را جزو گروه های تروریستی اعلام کرد بیانگر عمق کینه ورزی و جهالت این رژیم است. کیست که نداند که سپاه بیشترین ضربه را به تروریسم خطرناک در منطقه زده است و کیست که نداند که این نیروی زبده و انقلابی از بدو پیروزی انقلاب مستمرا در کنار ملت با گروه های تروریست به مقابله پرداخت؟
علی لاریجانی: سپاه بیشترین ضربه را به تروریسم خطرناک در منطقه زده است/ ترامپ با وقاحت اخاذی از سعودی‌ها را نقطه قوت خود می‌داند

به گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، علی لاریجانی امروز در صحن علنی مجلس در نطق پیش از دستور خود اظهار کرد: امروز سوم شعبان مصادف است با میلاد با سعادت سیدالشهدا امام حسین(ع). این روز مبارک را به همه رهروان آن حضرت و مجاهدان فی سبیل الله و ملت عزیز و نمایندگان محترم تبریک و تهنیت عرض می‌کنم. سپاه پاسداران نیز مزین شده است به این ولادت گرانقدر، روز پاسدار را به همه عزیزان پاسدار تبریک عرض می‌کنم.

وی تاکید کرد: رفتار ننگین رژیم آمریکا در این روزها که با وقاحت و پررویی سپاه پاسداران را جزو گروه‌های تروریستی اعلام کرد بیانگر عمق کینه‌ورزی و جهالت این رژیم است. کیست که نداند سپاه بیشترین ضربه را به تروریسم خطرناک در منطقه زده است و کیست که نداند این نیروی زبده و انقلابی از بدو پیروزی انقلاب مستمرا در کنار ملت با گروه‌های تروریست به مقابله پرداخت؟ همان تروریست‌هایی که متکی به قدرت‌های بزرگ بودند و چه مجاهدت‌هایی در این راه داشت.

رئیس مجلس تصریح کرد: در دفاع مقدس در دفاع از سرزمین و در دفاع از ملت ایران و در دفاع از انقلاب اسلامی سپاه رکن اصلی مقاومت بود. در جبهه‌ای جان فشانی نمود که همه قدرت‌های بزرگ در کنار صدام قرار گرفته بودند. در سال‌های اخیر که تروریست‌های دست ساخته قدرت‌ها منطقه را به آتش کشیده بودند این سپاه بود که در مقابل آن‌ها ایستاد و کمر آن‌ها را شکست. مجاهدت سپاه در مقابل تروریسم چیزی نیست که از چشم ملت‌ها مخفی باشد.

وی افزود: آقای ترامپ شما فراموش کرده‌اید که بارها خودتان گفتید که اشکال دولت آمریکا در ایجاد و تقویت گروه‌های تروریستی مثل داعش بوده است. مگر وزیر خارجه آمریکا اذعان ننمود که دولت ایالات متحده داعش را به وجود آورد؟ یا دچار فراموشی هستید یا بیش از حد بی پروا هستید. مگر سخنان نخست وزیر فقید پاکستان خانم بی‌نظیر بوتو را به خاطر ندارید که اعلام کرد یک ضلع اصلی تشکیل گروه‌های تروریستی در افغانستان آمریکا بوده است؟

لاریجانی گفت: امروز دولت آمریکا باید پاسخگو باشد که موسس و حمایت‌گر گروه‌های تروریستی بوده است نه سپاه پاسداران. وزیر خارجه نادان آمریکا پاسداران مجاهد را به اخاذی متهم می‌کند. واقعا در تاریخ چنین دولت بی‌شرمی نمونه نداشته است. آقای ترامپ با وقاحت اخاذی از سعودی و برخی کشورهای منطقه را نقطه قوت خود می‌داند و اعلام می‌کند افتخار می‌کند برای شرکت در اجلاس ریاض بیش از صد میلیارد دلار اخاذی کرده است. شما یک دولت دزد هستید.

ادامه دارد...

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: