کد خبر: ۸۰۸۳۳۹
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۱:۵۹
تعداد بازدید: ۲۶۰
بولتون مدعی شد؛
مشاور امنیت ملی کاخ‌سفید اظهارات بی‌اساسی در رابطه با تروریستی خواندن سپاه پاسداران توسط ایالات متحده مطرح کرد.
هرگونه حمایت از سپاه پاسداران، با ریسک همراه است

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، «جان بولتون» مشاور امنیت ملی کاخ‌سفید امروز-دوشنبه- با انتشار پیامی در توییتر از تصمیم وزارت امور خارجه آمریکا مبنی بر افزودن نام سپاه پاسداران به فهرست گروه‌های تروریستی، استقبال کرد.

بولتون در توییتر نوشت: «اقدام بی‌سابقه امروز در تروریستی خواندن سپاه پاسداران نشاندهنده تعهد ما به افزایش فشار‌ها علیه حکومت ایران است تا این کشور استفاده از تروریسم به عنوان ابزار را متوقف کند. سپاه پاسداران در حالی روی گروه‌های تروریستی سرمایه‌گذاری می‌کند که مردم ایران سختی می‌کشند.»

وی افزود: «با تروریستی خواندن سپاه پاسداران، باید این مساله برای همه روشن باشد که هرگونه حمایت از سپاه پاسداران، با ریسک همراه است. ایران به استفاده از تروریسم برای هدف قرار دادن آمریکا و متحدانش ادامه می‌دهد.»

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: