کد خبر: ۸۰۸۳۳۵
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۰:۵۷
تعداد بازدید: ۱۹۰
در نامه‌ای به روحانی اعلام شد؛
وزیر امور خارجه در نامه‌ای به رئیس‌جمهور پیشنهاد داد شورای عالی امنیت ملی نیروهای نظامی آمریکا در منطقه غرب آسیا موسوم به سنتکام در فهرست گروه‌‌های تروریستی جمهوری اسلامی ایران قرار دهد.
پیشنهاد ظریف برای تروریستی اعلام کردن نیروهای نظامی آمریکا در منطقه غرب آسیابه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، نظر به حمایت پنهان و آشکار نیروهای نظامی آمریکا در منطقه از گروه‌های تروریستی و دخالت مستقیم در انجام فعالیت‌‌‌های تروریستی توسط نظامیان آن کشور، محمدجواد ظریف، وزیر امور خارجه با ارسال نامه‌‌ای خطاب به حسن روحانی، رئیس‌جمهور و رئیس شورای عالی امنیت ملی، بر اساس «قانون مقابله با نقض حقوق‌‌بشر و اقدامات ماجراجویانه و تروریستی آمریکا در منطقه» مصوب مجلس شورای اسلامی، پیشنهاد کرد شورای عالی امنیت ملی نیروهای نظامی آمریکا در منطقه غرب آسیا موسوم به سنتکام را در فهرست گروه‌‌های تروریستی جمهوری اسلامی ایران قرار دهد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: