کد خبر: ۸۰۷۲۷۰
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۶
تعداد بازدید: ۲۶۹
سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران گفت: استقلالی ها به دنبال تغییر داور شهرآورد نیستند و شایعاتی که در این خصوص منتشر شده پایه و اساس درستی ندارد.
شفر: استقلالی‌ها به دنبال تغییر داور دربی نیستند

به گزارش  خبرداغ به نقل از ایرنا: سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران گفت: استقلالی ها به دنبال تغییر داور شهرآورد نیستند و شایعاتی که در این خصوص منتشر شده پایه و اساس درستی ندارد.

«وینفرد شفر» که دیدار تیم های امید ایران و عراق را در ورزشگاه آزادی تماشاگر بود، ادامه داد: اینکه همه در این خصوص علیه استقلالی ها موضع می گیرند صحیح نیست معتقدم ایران داوران بسیار خوبی همانند «علیرضا فغانی» دارد که دیدار رده بندی جام جهانی را قضاوت کرده است.

وی افزود: با انتخاب داوران ایرانی برای دیدار شهرآورد هشتاد و نهم هیچ مشکلی نداریم و از داوران ایرانی حمایت نیز می کنیم.

شفر درباره بازی «امید نور افکن» در دفاع آخر تیم فوتبال امید نیز گفت: هیچ مشکلی با این مساله ندارم اتفاقا امید با مدیریتی که در بازی داشت نشان داد انتخاب او برای این پست اشتباه نبوده است.
تیم فوتبال امید ایران سه شنبه شب در آخرین دیدار گروه سوم مرحله مقدماتی انتخابی المپیک با تساوی برابر تیم عراق از صعود مستقیم به مرحله بعدی این رقابت ها باز ماند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: