کد خبر: ۸۰۷۱۸۱
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۶
تعداد بازدید: ۴۲۹
ذوب‌آهن در نبود کاپیتان خود آماده مصاف با سپاهان خواهد شد.
ترکیب احتمالی ذوب آهن در دربی اصفهان

به گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، ذوب آهن اصفهان در دیدار معوقه هفته نوزدهم خود عصر امروز و از ساعت 16 در ورزشگاه نقش جهان میهمان همشهری خود سپاهان است.

ذوبی‌ها در شرایطی به مصاف سپاهان می‌روند که یک غایب ویژه در این بازی خواهند داشت و آن هم کاپیتان این تیم قاسم حدادی‌فر است.

در دروازه سبزپوشان مثل همیشه شاهد حضور رشید مظاهری هستیم. در سمت چژ خط دفاع با وجود بهبود مسعود ابراهیم‌زاده، به واسطه درخشش حمید ملکی جوان در دیدارهای اخیر به نظر می‌رسد منصوریان دست به ترکیب برنده بازی‌های اخیر خود نزند و بازهم به ملکی جوان میدان دهد.

وحید محمدزاده و محمد نژادمهدی زوج دفاع میانی را تشکیل می‌دهند و هادی محمدی با وجود بازگشتش به تمرینات ذوب آهن بعید است در ترکیب اصلی جایی داشته باشد. در سمت راست هم شاهد حضور میلاد فخرالدینی هستیم.

هافبک دفاعی ذوب آهن مثل هیمشه در این دیدار حمید بوحمدان خواهد بود. یک خط جلوتر از او هم علیرضا چراغعلی، پدیده این روزهای ذوب آهن بازی خواهد کرد ولی زوج او و کسی که قرار است جانشین حدادی‌فر شود یکی از علامت‌ سوال‌های مهم بازی خواهد بود. گزینه محتمل برای این پست ماریون فرناندز است که تا پیش از درخشش چراغلی در پست هافبک میانی زوج حدادی‌فر را تشکیل می‌داد و حالا شانس مجدد بازی ممکن است در اختیارش قرار بگیرد.

حدس زدن 3 گزینه جلوی ذوب آهن دشوار است. در جایی که محمدرضا خلعتبری مصدوم است، رضا حبیب‌زاده، محمدرضا عباسی و محمدرضا حسینی شانس حضور دارند که یک یا دونفر از این جمع بازی خواهند کرد. با توجه به عملکرد فوق‌العاده مطهری در دیدارهای اخیر او گزینه محتمل حضور در زمین است ولی بعید است منصوریان در این بازی فیزیکی چشم به حضور اوساگوانا، مهاجم قدرتمند خود ببندد و احتمالا از او به عنوان مهاجم نوک و از مطهری به عنوان مهاجم کناری استفاده می‌کند تا از 3 وینگری که نام برده شد احتمالا یک نفر بازی کند.

z

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: