کد خبر: ۸۰۷۱۷۸
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۷
تعداد بازدید: ۲۳۴
رییس سازمان تعزیرات حکومتی درپیامی به حادثه دیدگان سیل‌های اخیر چند روز کشور تسلیت گفت و تاکید کرد: اقدامات لازم برای جلوگیری افزایش بی دلیل قیمت به فوریت انجام گیرد
رییس سازمان تعزیرات : اقدامات لازم برای جلوگیری از افزایش بی‌دلیل قیمت به سرعت انجام شود

به گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، رییس سازمان تعزیرات حکومتی در پی وقوع سیل در چند استان کشور در پیامی به حادثه‌دیدگان تسلیت گفت و اعلام کرد: اقدامات لازم برای جلوگیری از سوء استفاده‌های احتمالی در بازار و افزایش بی‌دلیل قیمت به فوریت انجام گیرد.

 متن پیام جمال انصاری به شرح ذیل است:


"وَ لَنَبْلُوَنَّکُمْ‌ بِشَیْ‌ءٍ مِنَ الْخَوْفِ وَ الْجُوعِ وَ نَقْصٍ مِنَ الْأَمْوالِ وَ الْأَنْفُسِ وَ الثَّمَراتِ وَ بَشِّرِ الصَّابِرین‌». سوره بقره
«و قطعاً شما را به چیزی از [قبیلِ‌] ترس و گرسنگی، و کاهشی در اموال و جان‌ها و محصولات مبتلا می‌کنیم و به صبرکنندگان بشارت بده»


بسم الله الرحمن الرحیم
وقوع حادثه تلخ و تأسف‌آور جاری شدن سیلاب در برخی استان‌های کشورمان که موجب جان باختن و مصدومیت جمعی از هموطنان عزیز در استان فارس در ایام نوروز شد؛ موجب اندوه و تأثر همگانی گردید.
اینجانب با تسلیت این حادثه تأسف‌بار به خانواده‌های این عزیزان و همدردی با ایشان، برای درگذشتگان از درگاه الهی آرزوی مغفرت و رحمت و برای بازماندگان صبر و اجر طلب می‌نمایم.
مدیران کل و همکاران تعزیرات حکومتی در استان‌های در معرض حادثه آمادگی دارند تا اقدامات لازم برای جلوگیری از سوء استفاده‌های احتمالی در بازار و افزایش بی‌دلیل قیمت ارائه خدمات را برای تامین آرامش‌خاطر هموطنان سیل‌زده به فوریت انجام دهند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
حرف دل همه مردم
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۶
0
0
رییس سازمان تعزیرات حکومتی مانند دولت روحانی تاکنون هیچ کاری برای افزایش قیمت ها، کالاها، اجناس، گوشت، مرغ، میوه و... نکرده است و همچنان نیزادامه دارد.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۶
0
0
عرضه پیاز ۱۵ هزار تومانی در بازار

6 فروردين 1398 ساعت 12:03

قیمت پیاز امروز در میدان میوه و تره‌بار به ۱۲ هزار و در بازار تا ۱۵ هزار تومان نیز رسیده است.

به گزارش جهان نیوز، امیرحسین فخرآوران اظهار کرد: درحال حاضر شاهد افزایش قیمت پیاز در بازار هستیم، به‌طوری‌که قیمت آن امروز در میدان میوه و تره‌بار به ۱۲ هزار و در بازار تا ۱۵ هزار تومان نیز رسیده است.

وی افزود: دلیل بالا رفتن قیمت پیاز صادرات این محصول است که با توجه به افزایش تقاضا قیمت آن نیز بالا رفت.

رئیس اتحادیه میوه و تره‌بار مرکز مازندران اضافه کرد: تا زمانی‌که صادرات پیاز ادامه دارد، روند افزایشی قیمت این محصول ادامه خواهد داشت که باید جلوی صادرات آن را گرفت.

فخرآوران تصریح کرد: قیمت امروز میوه و تره‌بار در بازار مازندران شامل سیب دماوندی ۱۰، خیار گلخانه‌ای ۶ تا ۷، سیب زمینی ۵، پیاز ۱۲، گوجه ۳، کیوی ۷، پرتقال تامسون ۵ تا ۵.۵ و پرتقال ۶.۵ هزار تومان است.

وی با اعلام اینکه نوروز امسال از میوه استقبال خوبی نشد، اضافه کرد: تقاضا با توجه به افزایش قیمت محصولات در شب عید نسبت به سال گذشته کمتر بود.

رئیس اتحادیه میوه و تره‌بار در مرکز مازندران در پایان گفت: میدان میوه و تره‌بار و همچنین میوه‌فروشی‌هایی به‌صورت کشیک در میادین شهرستان درحال عرضه محصولات به مردم و مسافران نوروزی هستند.

منبع: فارس
اعتراض
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۶
0
0
۱۳۹۸/۰۱/۰۶ ۱۳:۰۲
به خاطر ناتوانی، کوتاهی، بی مدیریتی، بی نظارتی و بی نظمی، سکوت دولت، دولتمردان، مسئولان و نمایندگان مجلس قیمت پیاز امروز در میدان میوه و تره‌بار به ۱۲ هزار و در بازار تا ۱۵ هزار تومان نیز رسیده است درسال 1398.
اعتراض
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۶
0
0
قیمت پیاز امروز در میدان میوه و تره‌بار به ۱۲ هزار و در بازار تا ۱۵ هزار تومان غیرقانونی است.
دولت، دولتمردان، مسئولان و نمایندگان مجلس هم سکوت اختیارکرده اند؟.
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: