کد خبر: ۸۰۷۰۴۳
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۰
تعداد بازدید: ۷۳۹
شب گذشته و پس از 16 سال امیر تتلو بالاخره موفق شد به آرزوی دیرینه اش برسد و کنسرت برگزار کند، برنامه ای که در تفلیس برگزار شد و نزدیک به 600 تماشاچی داشت و البته لایو کنسرت را هم حداقل شانزده هزار نفر تماشا می کردند.
به گزارش خبرداغ به نقل از برترین‌ها: شب گذشته و پس از 16 سال امیر تتلو بالاخره موفق شد به آرزوی دیرینه اش برسد و کنسرت برگزار کند، برنامه ای که در تفلیس برگزار شد و نزدیک به 600 تماشاچی داشت و البته لایو کنسرت را هم حداقل شانزده هزار نفر تماشا می کردند.

بالاخره تتلو بعد از 16 سال به آرزویش رسید و کنسرت گذاشت
نکته جالب کنسرت آن جا بود که تتلویی که به سبب بی حرمتی به زنان دچار حواشی زیادی شده بود، تمام اعضای بَندش را از میان زنان انتخاب کرده بود تا به نوعی جبران مافات کرده باشد، نکته بعدی این که اواخر وقت در میان اجرا حرف زد، از الفاظ بسبار رکیک استفاده کرد و البته مخاطبانش هم با او همراهی کردند.

شاید این که او روی سِن اجرا و جلوی چشمان همه ماری جوآنا استعمال کرد هم جالب توجه باشد و البته از تتلو با توجه به سلسله رفتارهایش خیلی عجیب هم نباشد.

به هر حال این سرنوشت کسی است در ایران مفری پیدا نکرد و عاقبت این شد

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: