کد خبر: ۸۰۶۱۹۳
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۰
تعداد بازدید: ۸۴۵
ستارۀ سابق باشگاه پرسپولیس در آستانه بازگشت دوباره به این تیم است.
هواداران پرسپولیس مقدمات بازگشت طارمی را فراهم کردند
به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز،  تیم فوتبال پرسپولیس روز گذشته در دیداری حساس به مصاف السد قطر رفت که در نهایت با فرصت‌سوزی‌های مهاجمان این تیم به خصوص علیپور در نهایت و با ناداوری مغلوب این تیم شد تا کار سرخ‌پوشان برای صعود از این گروه دشوارتر شود.



در همین راستا مهدی طارمی مهاجم سابق پرسپولیس که از کیفیت فنی بالایی برخوردار است و در ترکیب تیم ملی ایراننیز عملکرد بسیار خوبی داشته‌است، بار دیگر مورد توجۀ هواداران این تیم قرار گرفته‌است و خواهان بازگشت این مهاجم شدند.

 
 

نکته قابل توجه این است که طارمی در صفحۀ اینستاگرام خود همواره قسمت کامنت‌ها را مسدود می‌کرد و بعد از دیدار حساس پرسپولیس برابر السد با گذاشتن یک پست، کامنت‌های خود را نیز باز کرد تا هواداران نظرات خود را اعلام کنند و بسیاری از مردم خواهان بازگشت او شدند هر چند که عده‌ای نیز مخالف این موضوع هستند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: