کد خبر: ۸۰۵۸۳۷
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۵
تعداد بازدید: ۲۸۶
لحظاتی پیش به طور رسمی زین الدین، بار دیگر به عنوان سرمربی رئال مادرید انتخاب شد.
به گزارش خبرداغ، سرانجام باشگاه رئال مادرید تصمیم نهایی خود را ارتباط با سرمربی جدید  خود گرفت تا پس از فاجعه‌های فراوان در اردوی کهکشانی‌ها، زین الدین زیدان بار دیگر مسئولیت هدایت رئال مادرید را برعهده بگیرد!

 

پیش‌تر این گمانه‌زنی‌ همانند یک شوخی بزرگ به نظر می‌رسید، چرا که این ماجرا به هیچ عنوان باور پذیر به نظر نمی‎رسید و اختلافات موجود میان فلورنتینو پرز و زیزو و جدایی ابهام آمیز او از این باشگاه، بن بستی بزرگ را برای بازگشت به سانتیاگو برنابئو ایجاد کرده بود تا این اتفاق از دید هواداران دیگر یک رویای بزرگ به‌نظر برسد.

 

 

اما این اتفاق دقایقی پیش به شکلی کاملاً رویایی و به طور رسمی رقم خورد، تا اسطورۀ محبوب لوس بلانکوس رسماً دوباره به عنوان سرمربی قوهای سپید انتخاب شود و هدایت این تیم را تا سال 2022  برعهده بگیرد و موجی از شادی به اردوی لوس بلانکوس را احاطه کند.

 

کنفرانس خبری باشگاه رئال مادرید با حضور زین الدین زیدان تا ساعاتی دیگر به طور رسمی برگزار خواهد شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: