کد خبر: ۸۰۵۸۳۱
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۱
تعداد بازدید: ۵۳۱
مهاجم نیجریه‌ای استقلال به خاطر نوع شخصیت و البته عملکرد خوبش، روز به روز در جمع استقلالی‌ها محبوب‌تر می‌شود.
منشا بهانه‌ای برای طعنه زدن بازیکنان استقلال به پرسپولیسی‌ها شدبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز،  استقلال تهران موفق شد در پنجره زمستانی نقل‌و‌انتقالات با جذب چند بازیکن خارجی با کیفیت، روند خوب و صعودی را در نحوه بازی و نتیجه‌گیری خودش از سر بگیرد.

 

یکی از خرید‌های خوب و البته جنجالی آبی‌پوشان گادوین منشای نیجریه‌ای بود که از تیم پرسپولیس آمد. شاید بدبین‌ترین هوادارن پرسپولیس هم فکر نمی‌کردند روزی برانکو قلم قرمز روی نام گادوین منشا بکشد و این بازیکن را درلیست فروش قرار بدهد. منشا با انتخاب استقلال در واقع با یک تیر دو نشان زد. این مهاجم با عقد قرارداد با استقلال، هم می‌تواند در لیگ قهرمانان آسیا حضور داشته باشد هم با توجه به سبک هجومی استقلال می‌تواند مهره‌ای تاثیرگذار در ترکیب استقلال باشد.

 

سرمربی آلمانی استقلال اعتقاد ویژه‌ای به نوع بازی منشا دارد تا جایی که این بازیکن تنها با چند جلسه تمرین جزء نفرات ثابت وینفرد شفر در رقابت‌های مختلف شد. شاید فارسی بلد بودن منشا هم به او کمک کرده تا بتواند خیلی زودتر از سایر خارجی‌های استقلال با تیم هماهنگ شود و در ترکیب تیم جا بیفتد.

 

بازیکنان استقلال هم رابطه بسیار خوب و صمیمی با گادوین منشا دارند و مانند یک بازیکن قدیمی با او برخورد می‌کنند. صمیمیت منشا با بازیکنان باعث شده استقلالی‌ها شوخی‌های زیادی با این بازیکن بکنند. در حاشیه‌های یکی از تمرینات استقلال بازیکنان با این مهاجم شوخی بامزه‌ای کردند که با واکنش جالب منشا رو به رو شدند. برخی از بازیکنان استقلال که رابطه دوستانه‌ای با این مهاجم دارند به وی گفتند تو چطوری با این سبک بازی و قدرت بدنی رفتی پرسپولیس؟ تو باید از اولشم به استقلال می‌آمدی چرا که اینجا برای سبک بازی تو متناسب‌تر است و می‌توانی به راحتی قابلیت‌هایت را به نمایش بگذاری.

 

این ارتباط خوب منشا با بازیکنان، سرمربی آلمانی استقلال را هم تحت تاثیر قرار داده است. شفر که این صمیمیت را بین مهاجم تیمش و دیگر بازیکنان مشاهده کرده بود با تمجید از این بازیکن گفت: منشا با این روحیه بالایی که دارد می‌تواند اسلحه پنهان استقلال برای عبور از موانع دشوار در لیگ قهرمانان آسیا و لیگ برتر باشد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: