کد خبر: ۸۰۵۶۵۹
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۱
تعداد بازدید: ۶۰۵
استقلال و پرسپولیس دربی حساسی را در سوئیس پیش‌رو دارند.
به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز، سوپرجام ایران امسال سرنوشت عجیبی پیدا کرده است، هرچند که کمیته انضباطی و سازمان لیگ، باشگاه پرسپولیس را برنده قانونی دیداری که پیش از فصل باید برگزار می‌شود می‌دانند، ولی شکایت آبی‌ها به دادگاه CAS  اما و اگرهای فراوانی به وجود آورده است.

 

پرونده سوپرجام آدینه پیش‌رو با حضور نمایندگان  استقلال و پرسپولیس و سازمان لیگ در لوزان سوئیس بررسی خواهد شد، در فاصله چند روز تا برگزاری این جلسه حساس و سرنوشت‌ساز، روزنامه نزدیک به باشگاه پرسپولیس با اشاره به پیروزی‌های پیاپی آبی‌ها در پرونده‌های قضایی و انضباطی ترس خاصی را دربارۀ پس گرفتن قهرمانی سرخ‌پوشان در دل هواداران این تیم  به وجود آورده است.
 



در همین بین روزنامه استقلال جوان در چاپ فردای خود به هواداران آبی وعده داد، که برنده پرونده سوپرجام تیم مدیریتی فتحی خواهد بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: