کد خبر: ۸۰۵۵۰۲
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۸
تعداد بازدید: ۲۳۳
اسکندر مؤمنی، دبیر کل ستاد مبارزه با مواد مخدر کشورمان که در رأس هیأتی متشکل از معاونین ستاد و سردار زاهدیان رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا به مسکو سفر کرده است، با واسیلی پیسکاریف، رئیس کمیته امنیت و مقابله با فساد دومای کشوری روسیه ملاقات کرد.
تاکید ایران و روسیه بر ضرورت تداوم رایزنی‌ها و همکاری‌های دوجانبه در زمینه مبارزه با تروریسم

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، در این ملاقات طرفین بر ضرورت تداوم رایزنی‌ها و همکاری‌های دو کشور به ویژه از طریق تبادل اطلاعات در زمینه مبارزه با قاچاق مواد مخدر و تروریسم تاکید کردند.

دو طرف خاطرنشان کردند، چنانچه همه کشورها به مسئولیت مشترک بین المللی خود عمل کنند تروریسم و مواد مخدر از بین خواهد رفت و بار مسئولیت این مبارزه بر دوش کشورهای محدودی نخواهد بود.

در این دیدار بر ضرورت اتخاذ اقدامات عملی و مستمر مجالس قانونگذاری و تدوین و روز آمد کردن قوانین برای ایجاد بستر مناسب با هدف مبارزه و مقابله با این پدیده‌های شوم تاکید شد.

در جریان این رایزنی پیسکاریف از اقدامات جمهوری اسلامی ایران در زمینه مبارزه با تروریسم و قاچاق مواد مخدر قدردانی کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: