کد خبر: ۸۰۵۲۶۷
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۶
تعداد بازدید: ۳۲۵
«امیررضا خادم» معاون پارلمانی سابق وزارت ورزش و جوانان امروز (چهارشنبه) در انتخابات فدراسیون کشتی ثبت نام کرد. ۴ ماه پیش برادر او، رسول خادم از ریاست فدراسیون کشتی استعفا داده بود. امیر خادم پیشتر سابقه ریاست فدراسیون کشتی و نیز نمایندگی مجلس را داشته است.
ثبت نام امیررضا خادم در انتخابات فدراسیون کشتی، ۴ ماه پس از استعفای برادرش

«امیررضا خادم» معاون پارلمانی سابق وزارت ورزش و جوانان امروز (چهارشنبه) در انتخابات فدراسیون کشتی ثبت نام کرد.

به گزارش خبرداغ به نقل از ایرنا، با گذشت بیش از ۴ ماه از استعفا رسول خادم، روز گذشته وزارت ورزش و جوانان تاریخ ثبت نام از نامزد‌های ریاست فدراسیون کشتی را روز چهارشنبه (۱۵ اسفند) اعلام کرد.
بنا بر اعلام وزارت ورزش و جوانان ثبت نام از نامزد‌های ریاست فدراسیون کشتی به مدت ۱۰ روز کاری و تا پایان وقت اداری (ساعت ۸ تا ۱۶) روز ۲۸ اسفندماه در محل فدراسیون انجام می‌شود.
خادم، معاون حقوقی، امور مجلس و هماهنگی امور استان‌های وزیر ورزش چهارشنبه هفته گذشته از سمت خود استعفا کرد و صحبت از حضور او در وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی مطرح بود که این موضوع به طور کامل حضورش در انتخابات فدراسیون کشتی را منتفی می‌کرد.
حال باید منتظر ببینم در روز‌های آینده چه افراد دیگری در مجمع این فدراسیون مهم ثبت نام خواهند کرد و به طور حتم انتخابات داغ و حساسی را می‌توان از همین الان پیش بینی کرد.
احتمال ثبت نام حمید بنی تمیم، علیرضا دبیر، مجید خدایی، علیرضا حیدری و عباس جدیدی در مجمع انتخاباتی فدراسیون کشتی در چند روز آینده وجود دارد.
رئیسان فدراسیون‌های کشتی بعد از انقلاب اسلامی:
- محمد علی صنعت کاران سال ۱۳۵۸
- مرحوم محمد خرمی سال ۱۳۶۰
-امیر شیرگیری، سلطانعلی ترخاق، مراد علی شیرانی، جواد رفوگر، ناصر میرواحدی، عباس نکویه طی سال‌های ۱۳۶۲ تا ۱۳۶۸ به عنوان رئیس فدراسیون کشتی منصوب شدند.
- اکبر ترکان سال ۱۳۶۸
- سعید فائقی سال ۱۳۷۷
- امیر رضا خادم سال ۱۳۷۹
- محمدرضا طالقانی ۱۳۸۱
- محمدرضا یزدانی خرم سال ۱۳۸۵
- مرحوم حجت الله خطیب سال ۱۳۹۰
- رسول خادم سال ۱۳۹۲ تا آبان ۹۷

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: