کد خبر: ۸۰۵۱۶۰
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۹
تعداد بازدید: ۲۵۰
سومین روز اعتصاب در تیم نفت مسجد سلیمان
بازیکنان تیم نفت مسجد سلیمان در اعتراض به وضعیت مالی این باشگاه در آستانه بازی حساس با استقلال برای سومین روز متوالی تمرین نکردند.
به گزارش خبرداغ به نقل از "ورزش سه" بازیکنان تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان بعد از بازی این تیم برابر نساجی مازندران در اعتراض به عدم دریافت مطالباتشان در تمرینات تیمشان حاضر نشدند. به همین دلیل تمرینات این تیم دو جلسه تعطیل شد اما امروز در حالی که علیرضا مرزبان سرمربی این تیم سر تمرین حاضر شد بازهم بازیکنان نیامدند.

 

این اتفاق در حالی رخ داده است که نفت مسجد سلیمان روز جمعه یک بازی حساس و مهم با استقلال در تهران و ورزشگاه آزادی دارد. باید دید آیا بازیکنان نفت مسجد سلیمان طی روزهای آینده نیز به اعتصاب ادامه می دهند یا آنکه برای بازی با استقلال حاضر به تمرین کردن خواهند شد.

 

با این وصف مشخص نیست آیا بازیکنان این تیم در صورتی که مطالباتشان پرداخت نشود در بازی هفته بیستم حضور خواهند یافت یا اتفاقات دیگری رخ می دهد؟

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: